Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza distribuce zboží při promočních akcích
Tuhkanen, Petra ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent)
Tématem práce je analýza distribuce zboží při promočních akcích. Za promoční akce v této práci považujeme akce event marketingu a podpory prodeje v místě prodeje. Cílem práce je analýza distribuce a optimalizace současného řešení. V teoretické části práce se zabýváme objasňováním vybraných pojmů z marketingové komunikace a distribuce. V praktické části se věnujeme analýze distribuce zboží při promočních akcích u společnosti prodávající nealkoholické nápoje. V závěru práce navrhneme zlepšení současného stavu distribuce vzhledem k nákladům a času.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.