Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Utváření značky fotbalového klubu v českém prostředí
Tuhý, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Utváření značky ve fotbalovém klubu v českém prostředí Cíle: Cílem diplomové práce je navržení strategie brandingu pro fotbalový klub FK Dukla Praha na léta 2018-2023. Řešení práce vychází z analýzy brandingu třech zahraničních sportovních klubů, jedné zahraniční ligové soutěže a případové studie rebrandingu. Na tuto část pak navazuje hodnocení brandingu českého fotbalového prostředí nejvyšší soutěže. Výsledky těchto případových studií slouží pro vypracování strategie brandingu fotbalového klubu FK Dukla Praha, která bude zaměřena na vývoj značky, loajalitu fanoušků, akce klubu i positioning značky vůči konkurenci. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění a analýzu brandingu v zahraničí byly použity případové studie, veřejně dostupná data, metoda pozorování a komparativní metoda. Analýza českého prostředí v otázce utváření značky proběhla na základě monitorovacího výzkumu. Pro sestavení potenciálu značky fotbalového klubu FK Dukla Praha byla užita metoda expertního rozhovoru s čelním představitelem klubu, na jejímž základě byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce přináší teoretický náhled a hodnocení brandingu v českém fotbalovém prostředí a poukazuje na směry a projekty, které mají potenciál do budoucna. Pomocí srovnání komparativní...
Utváření značky fotbalového klubu v českém prostředí
Tuhý, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Utváření značky ve fotbalovém klubu v českém prostředí Cíle: Cílem diplomové práce je navržení strategie brandingu pro fotbalový klub FK Dukla Praha na léta 2018-2023. Řešení práce vychází z analýzy brandingu třech zahraničních sportovních klubů, jedné zahraniční ligové soutěže a případové studie rebrandingu. Na tuto část pak navazuje hodnocení brandingu českého fotbalového prostředí nejvyšší soutěže. Výsledky těchto případových studií slouží pro vypracování strategie brandingu fotbalového klubu FK Dukla Praha, která bude zaměřena na vývoj značky, loajalitu fanoušků, akce klubu i positioning značky vůči konkurenci. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění a analýzu brandingu v zahraničí byly použity případové studie, veřejně dostupná data, metoda pozorování a komparativní metoda. Analýza českého prostředí v otázce utváření značky proběhla na základě monitorovacího výzkumu. Pro sestavení potenciálu značky fotbalového klubu FK Dukla Praha byla užita metoda expertního rozhovoru s čelním představitelem klubu, na jejímž základě byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce přináší teoretický náhled a hodnocení brandingu v českém fotbalovém prostředí a poukazuje na směry a projekty, které mají potenciál do budoucna. Pomocí srovnání komparativní...
Ekonomika Německé fotbalové ligy
Tuhý, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Ekonomika Německé fotbalové ligy Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza ekonomiky Německé fotbalové soutěže, vývoje cen sportovců a klubů, aplikace prognostické metody na budoucí vývoj celkových příjmů Metody: Metodami této práce budou ekonomická analýza, tím je myšlen výběr, hodnocení a vysvětlení ekonomických výkazů soutěže a prognostická metoda analogie. V ní bude nejprve srovnán vývoj HDP Spolkové republiky Německo s vývojem celkových příjmů soutěže v čase, aby mohla být částečně potvrzena, nebo vyvrácena vzájemná souvislost. Následně bude vypočítána predikovaná hodnota pro sezonu 2014/2015. Výsledky: Z analýzy vyplývá, že hospodaření a ekonomika soutěže jsou velmi racionálně nastavené. Dokazují to konstantně rostoucí výkazy hospodaření, jednotlivých ekonomických odvětví Bundesligy. Z vypočítané predikce vyplývá, že bude pokračovat rostoucí trend vývoje celkových příjmů soutěže. Klíčová slova: Ekonomická analýza, marketing, prognostické metody, Bundesliga

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.