Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimalizace a monitoringu infrastruktury serverovny podniku
Hink, Tomáš ; TUČEK, Daniel (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a realizace optimalizace a také monitoringu serverovny podniku. Optimalizace spočívá v návrhu přístupového systému a měření teploty serverovny, dále návrhu systému řízení napájení a automatických startů infrastruktury, serverovou a síťovou optimalizací infrastruktury, managementem vizualizačního řešení a monitoringem sítě.
Návrh optimalizace a monitoringu infrastruktury serverovny podniku
Hink, Tomáš ; TUČEK, Daniel (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a realizace optimalizace a také monitoringu serverovny podniku. Optimalizace spočívá v návrhu přístupového systému a měření teploty serverovny, dále návrhu systému řízení napájení a automatických startů infrastruktury, serverovou a síťovou optimalizací infrastruktury, managementem vizualizačního řešení a monitoringem sítě.
Marketingová komunikace mladých bank na českém trhu
Tuček, Daniel ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mladých nízkonákladových bank, které svým příchodem na český trh způsobily revoluci nejenom v poplatkové sféře. Mezi vybrané mladé banky se řadí organizační složka polské banky mBank, ryze česká Fio banka, Air Bank, která spadá pod finanční skupinu PPF Petra Kellnera a Equa bank, která v současnosti patří mezi nejrychleji rostoucí banky na českém trhu. V teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu zboží, služeb a vymezení specifických vlastností bankovního sektoru. Následně se zaměřuje na komunikační modely a vymezení marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce nejprve předkládá historické souvislosti v českém bankovním sektoru, komentuje vstup na trh jednotlivých společností a prezentuje aktuální situaci. Další kapitola se zabývá marketingovou komunikací vybraných bank, kde se práce soustředí na prostředí obchodních míst, zpracování reklamních spotů a komunikaci na webových stránkách a sociálních sítích. Prostřednictvím dotazníkového šetření se autor snaží zjistit určité trendy v chování účastníků na finančních trzích a zhodnotit, jaké segmenty oslovit, jaké výhody a benefity finančních produktů jim předkládat a jakými komunikačními kanály by je banky měly oslovovat. Na základě těchto výsledků práce navrhuje určitá doporučení, které by měly upevnit pozice jednotlivých bank na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Tuček, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.