Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kreativní procesy v agenturách
Řebíček, Jan ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Troják, Adam (oponent)
Práce se zabývá vědeckou oblastí designového smýšlení. Zkoumá úlohu a postup tvůrce potažmo tvůrčího týmu při vypracování kreativního konceptu jakožto jednoho z klíčových výstupů při tvorbě marketingové komunikace. Hlavním výstupem této práce je hypotéza optimálního kreativního procesu spojující procesní i kreativní pohled na problematiku tvorby kreativního konceptu. Aby bylo možné stanovit hypotézu optimálního kreativního procesu, byl proveden kvalitativní výzkum založený na modelování procesů a využití designových technik. Zasazení kreativního procesu do prostředí reklamní agentury vychází z disertační práce realizované na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze zaměřené na studium multimediální komunikace, její model a metodiku (Vondra 2016). Pro ilustraci fází kreativního procesu je využita část metodiky Human Centered Design, konkrétně Double Diamond Process, doplněná o kreativní metodu Gamestorming. V práci je stanovena hypotéza optimálního kreativního procesu, jejíž platnost a finální podoba byla ověřena rozhovory s kreativními řediteli reklamních agentur. Přínos této práce spočívá převážně ve spojení procesního pohledu na řízení tvorby multimediální komunikace s kreativním pohledem na tvorbu kvalitní marketingové komunikace, v detailním popisu optimálního kreativního procesu a identifikování klíčových bodů, jejichž splnění je nutné k zaručení úspěšnosti celého procesu. Práce nejdříve popisuje problematiku marketingové komunikace pomocí komunikačního modelu, díky kterému lze jasně popsat zadání kreativního týmu, tedy kódování potřeby zadavatele do sdělení, které ovlivní chování cílové skupiny. Poté rozebírá postup zakázky od zadavatele skrze reklamní agenturu, aby bylo možné přesně vymezit úlohu kreativního týmu v rámci procesu a navrhnout hypotetický optimální proces pro naplnění této úlohy. Hypotéza je v závěru práce upravena na základě výsledků rozhovorů s kreativními řediteli.
Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent)
Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská práce obsahuje jak praktický pohled na tvorbu jednotného vizuálního stylu značky, tak i proces myšlenek pocházejících z firemní identity, jakožto jádra každé značky, s přesahem k emoční a filozofické stránce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.