Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů PR vybrané společnosti
Šroufková, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zpracována na téma Analýza nástrojů PR vybrané společnosti. Zkoumanou firmou je PT-servis konzervárna spol. s r.o., konkrétně její značka REKORD, pod kterou jsou vyráběny masové konzervy a vegetariánské pomazánky. Hlavním cílem této práce je ověření správné definice cílových skupin pomocí dotazníkového průzkumu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations. Praktická část analyzuje vhodnost zvolených cílových skupin pro PR. Praktická část využívá výsledky realizovaného průzkumu.
Struktura a trendy finančního zajištění exportu českých společností
Šiková, Marie ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu struktury a trendů finančních a zajišťovacích prostředků využívaných při mezinárodních obchodních operacích v České republice na příkladu Československé obchodní banky, a.s. a Exportní garanční a pojišťovací společnosti, a.s. a zhodnotit, jaké služby v této oblasti nabízejí na českém trhu svým klientům. Z této analýzy jsou pak následně vyvozeny závěry a navžena doporučení na zlepšení nabídky bankovních produktů a služeb těchto vybraných finančních společností.
Analýza značky MIXA v České republice
Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce, hodnota značky, její image a identita. V praktické části je představena společnost L´Oréal, do které značka patří a následně i značka samotná. Na základě analýzy komunikačních aktivit a prvků značky Mixa je stanovena její identita. Ta je poté porovnávána s její image, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření. To bylo také využito ke zjištění dalších informací spojených s působením značky. Na konci práce jsou dle výsledků výzkumu sestavena doporučení pro další rozvoj značky.
Návrh komunikační strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Chyla, Ondřej ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout komunikační strategii společnosti Camp Counselors and Work Experience USA, a to konkrétně pro její českou pobočku. V teoretické části práce je kladen důraz na oblast marketingové komunikace, která je stěžejní pro praktickou část práce. Na základě detailní analýzy marketingového prostředí firmy byla navržena komunikační strategie společnosti.
Specifika podnikání v Korejské republice
Leonova, Tatiana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné podnikatelské prostředí Korejské republiky. Analýza je provedena metodou PESTEL. Postupně jsou zkoumány politické, ekonomické, sociální, technologické faktory, ekologické a legislativní faktory.
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Poláková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Škoda Auto a.s., která patří mezi nejvýznamnější firmy České republiky. Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení vnímané kvality značky Škoda Auto a.s. pro její zákazníky. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením teorie budování značky a vymezením termínů potřebných k pochopení problematiky. Zmíněný je i automobilový průmysl v České republice a profil společnosti Škoda Auto a.s.. Praktická část se zaobírá hodnocením vnímané kvality značky na základě dotazníkového šetření. Následuje kritické zhodnocení výsledků prostřednictvím SWOT analýzy a doporučení do budoucna.
Přeprava nebezpečného zboží leteckou dopravou
Junková, Veronika ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat a popsat stávající systém přepravy nebezpečného zboží leteckou dopravou, zjistit jeho slabá místa a na základě této analýzy navrhnout zlepšení vybraných procesů a činností tak, aby tento systém byl efektivnější, ekonomičtější a co nejméně časově náročný.
Logistika vína z Argentiny do České republiky
Jančaříková, Blanka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit návrhy a doporučení na zefektivnění logistiky vína z Argentiny do České republiky. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje teoretickou část logistiky vína z Argentiny, přičemž je zaměřená na pozdější praktickou část. Tématem druhé kapitoly je analýza situace na trhu vína ve světě, v EU a v ČR a výsledky průzkumu u českých dodavatelských firem. Třetí kapitola je zaměřena na cíl práce, tj. jsou v ní představeny doporučení a návrhy na zefektivnění logistiky vína. Třetí kapitola je rozdělena na obecná doporučení a na návrh dodávat víno v balení bag-in-box.
Activity of SBR Consulting in the Czech republic and its help to foreign companies in the area of sales
Olosová, Lucia ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje působení české poradenské společnosti SBR Consulting na českém trhu. Cílem bakalářské práce je popsat fungování společnosti na českém trhu za poslední 3 roky, přiblížit její produkty, zhotovit SWOT analýzu a spolu se zpětnou vazbou jejích klientů shrnout její silné stránky a doporučit oblasti, ve kterých má prostor pro zlepšení. Práce je rozdělena do 3 hlavních kapitol. První kapitola je věnována teoretické části, která popisuje historii samotného poradenství v oblasti prodeje ve světě, historii mateřské společnosti a konkrétně přibližuje metodiku, kterou SBR Consulting používá při poskytování poradenství. Druhá kapitola je zaměřená na praktickou část. Popisuje tréninky společnosti, naproti krátkému působení na trhu potvrzuje rostoucí vývoj klientely v období 2014-2017 pomocí časové řady. Dále popisuje zhotovenou SWOT analýzu, jejíž prvky vycházejí hlavně ze zpětné vazby klientů společnosti, kterou jsme dostali v rámci dotazníků a z rozhovoru s Josefem Dvořákem, zaměstnancem SBR Consulting. Závěrečná kapitola nakonec vysvětluje důvody, proč společnost SBR Consulting není v žebříčku nejlepších poradenských společností v porovnání s konkurencí podle kritérií odborných článků Training Industry a Selling Power.
Globalizační trendy ve společnosti Škoda Auto, a.s.
Řeháková, Michaela ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na to, že globalizace je součástí dnešního světa a že její trendy prostupují téměř každou oblast lidské činnosti. Tato práce je zaměřena především na globalizační trendy v determinantech globalizace, kterými jsou zmenšování světa a rozvoj technologií, dále na trendy v dopravě, v přesouvání výroby, v rozvoji transnacionálních korporací, v kapitálových tocích a v mezinárodním pohybu pracovní síly. V bakalářské práci Globalizační trendy Škoda Auto a.s. je zachycen vývoj globalizačních trendů ve výše zmíněných oblastech konkrétně ve společnosti Škoda Auto a.s. Další částí práce je shrnutí dokumentu Strategie 2025, který stanovuje cíle a budoucí trendy pro společnost v různých oblastech jejího fungování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.