Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhové podmínky pro polygon specializovaný na autonomní vozidla
Trhlík, Tomáš ; Mazáč, Jan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je rešerše stavajících polygonů sloužících pro testování autonomních vozidel, a to jak z pohledu technologie vozovek, tak z projekčního hlediska. V práci je zmíněno 9 nejvýznamějších světových testovacích polygonů a jejich popis návrhových parametrů. Jsou zde popsány jednotlivé stupně automatizací od zahraničních organizací zabývajících se výzkumem a vývojem v automobilovém průmyslu. Dále jsou popsány základní pokročilé systémy asistence řidiče, konektivita mezi vozidly a infrastrukturou. A také zhodnocení stávajících letištních ploch pro testování autonomních vozidel.
Dopravní řešení obytné zóny v Kostelci
Trhlík, Tomáš ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh obytné zóny v obci Kostelec, řešení dopravní infrastruktury, statické dopravy a rozložení parcel určených pro budoucí zástavbu rodinných domů. Obytná zóna je situována v severozápadní části obce s předpokládanou rozlohou 43 300 m2, která je uzemním plánem pro tento účel vyčleněna. Vymezené území je rozděleno ve třech variantách na přibližně 30 parcel s minimální rozlohou 750 m2. Při návrhu byly respektovány veškeré atributy obytné zóny. Výsledným řešením je vyhotovení tří variant, z nichž na základě multikriteriálního hodnocení byla vybrána pro danou oblast ta nejvhodnější.
Návrhové podmínky pro polygon specializovaný na autonomní vozidla
Trhlík, Tomáš ; Mazáč, Jan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je rešerše stavajících polygonů sloužících pro testování autonomních vozidel, a to jak z pohledu technologie vozovek, tak z projekčního hlediska. V práci je zmíněno 9 nejvýznamějších světových testovacích polygonů a jejich popis návrhových parametrů. Jsou zde popsány jednotlivé stupně automatizací od zahraničních organizací zabývajících se výzkumem a vývojem v automobilovém průmyslu. Dále jsou popsány základní pokročilé systémy asistence řidiče, konektivita mezi vozidly a infrastrukturou. A také zhodnocení stávajících letištních ploch pro testování autonomních vozidel.
Dopravní řešení obytné zóny v Kostelci
Trhlík, Tomáš ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh obytné zóny v obci Kostelec, řešení dopravní infrastruktury, statické dopravy a rozložení parcel určených pro budoucí zástavbu rodinných domů. Obytná zóna je situována v severozápadní části obce s předpokládanou rozlohou 43 300 m2, která je uzemním plánem pro tento účel vyčleněna. Vymezené území je rozděleno ve třech variantách na přibližně 30 parcel s minimální rozlohou 750 m2. Při návrhu byly respektovány veškeré atributy obytné zóny. Výsledným řešením je vyhotovení tří variant, z nichž na základě multikriteriálního hodnocení byla vybrána pro danou oblast ta nejvhodnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.