Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing as it relates to special diets
Townsend, Carena Ashley ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat jak marketingové komunikační strategie ovlivňují spotřebitele ve Spojených státech a Velké Británii k nákupu bezlepkových produktů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingového mixu a koncepty marketingové komunikace vztahující se k potravinářskému průmyslu zaměřenému na bezlepkové produkty. Druhá kapitola se zaměřuje na problém lepku při výrobě potravin, vzestup a rozšiřování výroby produktů neobsahujících lepek a na související ekonomické dopady. Třetí kapitola porovnává marketingové strategie společnosti Barilla, a to na příkladu jejich bezlepkových těstovin a těstovin obsahujících lepek, uplatňované ve Spojených státech a ve Spojeném království. Poslední kapitola shrnuje provedený výzkum, realizovaný s cílem pochopit, jaké různé vlivy vedou spotřebitele na obou trzích k tomu, aby nakupovali produkty Barilla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.