Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing cestovního ruchu, analýza preferencí organizované a individuální turistiky
Danišová, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Tomík, Jakub (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketing cestovního ruchu a analýza preferencí v oblasti organizace turistiky. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny nejdůležitější prvky marketingu služeb a specifika marketingu cestovního ruchu. V praktické části jsou pak tyto zmíněné pojmy aplikovány a popsány na společnosti ESO travel, jakožto zástupce organizovaného cestování a na webové službě LevnoCestovani.cz, určené individuální turistice. Oba způsoby organizace cest jsou následně porovnány na konkrétním příkladu. Poslední součástí této práce je část metodologická, která nejprve představuje předem stanovené hypotézy provedeného vlastního dotazníkového šetření, interpretaci výsledků a jejich následné vyhodnocení. Závěr práce je věnován rozboru faktů plynoucích z dotazníkového šetření a z nich vyvozených doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.