Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Datová kvalita a nástroje pro její řízení
Tezzelová, Jana ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Polášek, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem datové kvality s důrazem na problematiku jejího řízení a nástroje, které jsou pro řízení a řešení datové kvality vyvíjeny. Cílem práce je shrnutí poznatků o problematice podnikové datové kvality, především z pohledu jejího hodnocení, řízení, popisu klíčových problémů v datech a možností jejich řešení. Účelem práce je mimo to také analýza trhu softwarových nástrojů pro podporu a řízení datové kvality a především pak porovnání funkcionality a možností některých z těchto nástrojů. Práce je rozdělena do dvou na sebe logicky navazujících částí. První, teoretická část, se zaměřuje na úvod do problematiky datové kvality a především jejího řízení, včetně identifikace hlavních kroků pro jeho úspěch. Druhá, praktická část, se zabývá trhem nástrojů datové kvality, zejména jeho charakteristikou, segmentací, vývojem, aktuálním stavem a očekávanými trendy. Důležitou součástí tohoto oddílu je také praktické porovnání vlastností a zhodnocení práce s několika nástroji pro podporu datové kvality. Tato práce se snaží být přínosem pro všechny zájemce o oblast datové kvality, zejména pro ty, kteří se zajímají o management a technologie na podporu kvality údajů. Díky zaměření na trh nástrojů datové kvality a jejich porovnání, může být práce užitečným vodítkem pro společnosti, které právě řeší výběr vhodného nástroje pro zavedení datové kvality. Vzhledem k zaměření práce se od čtenářů očekává alespoň základní orientace v problematice Business Intelligence.
Využití e-learningu pro výuku tělesně handikepovaných studentů
Tezzelová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá rozšířením e-learningu ve vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a univerzitách v České republice. Cílem je zmapovat stávající situaci a porovnat rozdíly v možnostech využití e-learningu a studia zdravotně postižených osob na univerzitách v ČR a uvést důvody tohoto stavu. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola je teoretickým úvodem do problematiky e-learningu. Jsou v ní definovány základní pojmy a součásti e-learningu. Dále jsou zde popsány přínosy a omezení tohoto způsobu vzdělávání. Druhá část je zaměřena na seznámení se specifiky výuky zdravotně postižených osob. Jsou zde popsány možnosti využití počítačové techniky a dalších technologií, které umožňují využívat e-learning i osobám se specifickými potřebami. Výklad je zaměřen na postižení smyslové, tělesné a specifické vývojové poruchy učení. Poslední kapitola popisuje a pomocí vybraných ukazatelů srovnává současný stav výuky zdravotně postižených osob na vysokých školách v ČR. Průzkum se zabývá otázkami možností studia, využití e-learningu a jiných informačních a komunikačních technologií, počty studentů a existencí speciálních počítačových laboratoří.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.