Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Užívání potravinových doplňků seniory
Tenglerová, Dana ; Kulhavá, Miluše (vedoucí práce) ; Podaná, Jana (oponent)
Primárním cílem mé práce bylo nastínit problematiku užívání potravinových doplňků seniory. Většina užívá léky předepsané lékařem, ale někteří také lépe dostupné volně prodejné potravinové doplňky. Zejména senioři, pod neustálým vlivem masivní reklamy v televizi a ostatních sdělovacích prostředcích, považují potravinové doplňky za plnohodnotné léky a mnozí jsou ochotni za tyto preparáty utratit nemalé částky ze svých příjmů. V teoretické části své práce definuji pojem senior, zabývám se rysy stárnutí a problematikou výživy této věkové skupiny. Dále se věnuji potravinovým doplňkům obecně a jejich rozlišením od léčiv. Závěr teoretické části věnuji reklamě a jejímu vlivu na seniory. Ve výzkumné části, která probíhala formou kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníku šetření, zjišťuji užívání potravinových doplňků u seniorů nad 65 let věku hospitalizovaných v Nemocnici Slaný. Osloveno bylo 100 respondentů, do konečného zpracování bylo použito 95 dotazníků. Z šetření vyplývá skutečnost, že 60 % dotazovaných užívá pravidelně nebo jen občas potravinové doplňky. Dále jedním z dílčích cílů bylo zjistit ekonomické zatížení seniorů při pořizování těchto preparátů. Dle výsledků empirického šetření finanční prostředky měsíčně vynaložené seniory, kteří užívají potravinové doplňky, za toto zboží, jsou...
Užívání potravinových doplňků seniory
Tenglerová, Dana ; Kulhavá, Miluše (vedoucí práce) ; Podaná, Jana (oponent)
Primárním cílem mé práce bylo nastínit problematiku užívání potravinových doplňků seniory. Většina užívá léky předepsané lékařem, ale někteří také lépe dostupné volně prodejné potravinové doplňky. Zejména senioři, pod neustálým vlivem masivní reklamy v televizi a ostatních sdělovacích prostředcích, považují potravinové doplňky za plnohodnotné léky a mnozí jsou ochotni za tyto preparáty utratit nemalé částky ze svých příjmů. V teoretické části své práce definuji pojem senior, zabývám se rysy stárnutí a problematikou výživy této věkové skupiny. Dále se věnuji potravinovým doplňkům obecně a jejich rozlišením od léčiv. Závěr teoretické části věnuji reklamě a jejímu vlivu na seniory. Ve výzkumné části, která probíhala formou kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníku šetření, zjišťuji užívání potravinových doplňků u seniorů nad 65 let věku hospitalizovaných v Nemocnici Slaný. Osloveno bylo 100 respondentů, do konečného zpracování bylo použito 95 dotazníků. Z šetření vyplývá skutečnost, že 60 % dotazovaných užívá pravidelně nebo jen občas potravinové doplňky. Dále jedním z dílčích cílů bylo zjistit ekonomické zatížení seniorů při pořizování těchto preparátů. Dle výsledků empirického šetření finanční prostředky měsíčně vynaložené seniory, kteří užívají potravinové doplňky, za toto zboží, jsou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.