Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Product placement a jeho vnímání českou populací
Marek, Lukáš ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou procesu vkládání produktů, služeb či značek do audiovizuálních děl, především pak do televizního vysílání, a jeho vnímáním českou populací. Cílem práce je přiblížit historii a vývoj product placementu, zanalyzovat ho jako část komunikačního mixu i jako marketingový nástroj a představit jeho různé druhy a novodobé trendy. Dále pojednat o legislativním rámci, který tuto formu reklamy upravuje, a také o pozitivních i negativních stránkách tohoto marketingového nástroje. Následně byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníku ohledně vnímání product placementu v kinematografii, seriálech a jiných audiovizuálních dílech. Práce zjišťuje vnímání a všeobecné znalosti o product placementu českými diváky. Z poznatků dotazníkového šetření jsou v závěru práce vydedukována možná opatření pro následnou příležitost zlepšení procesu vkládání výrobků nebo značek do audiovizuálních děl.
Analysis of Consumer Behavior in the Czech Market of Women´s Hair Care Appliances
Malá, Tatiana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vacková, Pavlína (oponent)
Cílem této práce je analýza trhu spotřebičů určených pro ženskou vlasovou péči v České republice a zhodnocení vnímání značky Rowenta na tomto trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje obecné poznatky dané problematiky a je zaměřena na spotřebitelské chování, psychologické a sociální faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele. V úvodu praktické části jsou představeni hlavní hráči na českém trhu vlasových spotřebičů. Hlavní část tvoří primární výzkum, kde jsou údaje získané online dotazníkovým šetřením analyzovány s důrazem na pochopení spotřebitelského a nákupního chování na zkoumaném trhu. V závěru jsou vyhotoveny doporučení pro značku Rowenta.
Satisfaction of customers with an online store
Juščíková, Petra ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce přibližuje problematiku dopadu sociálních médií na vztahy se zákazníky, na vnímání image internetového obchodu zákazníky a s tím související i vliv na spokojenost zákazníků. V internetovém podnikání je v této moderní době mnoho možností jak oslovit zákazníky. Proto se také v této práci poukazuje na tuto důležitost nových komunikačních možností a trendů. Marketingová komunikace internetového obchodu se zákazníky je nezbytná pro dobré vztahy a tvorbu pozitivního image podniku. V práci je poukázáno na to, že image internetového obchodu je prestižní záležitostí. Obchod jde s dobou a nebrání se začlenit nové komunikační média do svých podnikatelských marketingových aktivit. Přínosem těchto médií je lepší prodej a zisk jako má konkurence. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část, které jsou tvořeny pěti kapitolami. Praktická část práce popisuje a analyzuje vlastní výzkum mezi zákazníky internetového obchodu. Cílem práce je na základě výsledků z výzkumu, z dotazníkového šetření, vymezit návrhy, které by dopomohly internetovému obchodu ke zvýšené spokojenosti zákazníků zlepšením svého image.
Nekalé obchodní praktiky mířené na seniory
Luňák, Šimon ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Bakalářská práce s názvem Nekalé obchodní praktiky mířené seniory má za cíl charakterizovat postavení seniora v České republice ve vztahu k nekalým obchodním praktikám. Toho bude dosaženo pomocí kvalitativních rozhovorů přímo se seniory, kteří se sami zúčastnili předváděcích akcí či podomního prodeje a řada z nich nátlakům prodejců podlehla. Autor práce také vedl kvalitativní rozhovor s bývalým prodejcem. V teoretické části jsou definovány pojmy senior v České republice, marketing, komunikační mix a také ochrana spotřebitele. V komunikačním mixu pak bude více přiblížen přímý marketing a zejména pak osobní prodej. V praktické části budou přímo popsány konkrétní nekalé obchodní praktiky mířené na seniory. Zároveň se v praktické části nachází praktické rady a doporučení pro seniory jak se těmto nekalým praktikám bránit.
Analysis of consumer satisfaction in the construction industry.
Vydra, Václav ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Osvald, Ján (oponent)
Diplomová práce se zabývá zákaznickou spokojeností vybrané stavební firmy. Cílem práce je zanalyzovat vnímání zákaznické spokojenosti ve vybrané stavební společnosti a pomocí metody dotazování najít spojitost mezi jednotlivými prvky marketingového mixu a jejich vliv na celkové hodnocení společnosti zákazníky. V první části je popsán segment stavebnictví a jeho vývoj. Analytická část se zabývá prvky spokojenosti z pohledu vlastníka firmy a z pohledu zákazníků prostřednictvím metody dotazování. Výsledky obou stran jsou porovnány a následně vyvozené návrhy na zlepšení.
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Lisovska, Khrystyna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze současného stavu a historického vývoje spokojenosti zákazníků jednoho z pražských hotelu. Její cílem je prozkoumat, do jaké míry jsou hosté hotelu spokojení s ubytovacími a doplňkovými službami, poskytovanými hotelem, detailně analyzovat zpětnou vazbu, poskytovanou hosty, odhálit problémové oblasti a navrhnout opatření pro jejich řešení. Součástí práce je také popis aktuálního přístupu společnosti k měření spokojenosti a návrh na změnu tohoto přístupu pro získání úplnějšího a praktičtějšího přehledu o této záležitosti.
Poland as a brand (perception of Poland among young generation)
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na vnímání Polska jako značky mezi vysokoškolskými studenty. Cílem diplomové práce je analýza obrazu Polska, jeho image a identita, kterou univerzitní studenti vnímají. Teoretická část se zaměřuje na koncept nation brandingu jako klíčového konceptu budování značky státu. Praktická část je orientovaná na analýzu sekundárních dat získaných z hodnotících indexů zemí, realizovaných výzkumů ve vnímaní Polska, národních a mediálních kampaní. Vlastní výzkum v kvalitativní a kvantitativní formě odkrývá vnímání Polska, všeobecný pohled, stereotypy a názory na Polsko či obraz polských produktů a služeb. Šetření proběhlo v cílové skupině mezi českými a polskými studenty.
The Perception of the Puma Brand in the Czech Market
Martínková, Kateřina ; Tahal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat marketingovou strategii mezinárodní společnosti PUMA aplikovanou na území České republiky. Konkrétně se jedná o zákaznický průzkum, jehož cílem je odhalit vnímání značky PUMA na českém trhu u cílové skupiny ve věku mezi 16 a 26 lety. Jeden z nezbytných předpokladů této práce je vysvětlení teoretických pojmů z oblasti marketingu, představení marketingového a komunikačního mixu, seznámení s analýzou firmy a vymezení procesu marketingového výzkumu. Dále si diplomová práce klade za cíl poskytnout informace o společnosti PUMA zahrnující její historii, úspěchy a současnou marketingovou činnost. Hlavní cíl této studie lze vyjádřit pomocí výzkumné otázky: Do jaké míry ovlivní vnímání značky PUMA u vymezené cílové skupiny na českém trhu marketingovou strategii firmy? Na samotném závěru práce jsou poskytnuta doporučení pro marketingové oddělení PUMA sloužící ke zlepšení marketingové činnosti. Pro dosažení cílů práce jsou použity statistické metody korelace a průměr.
Healthy lifestyle and consumer behaviour of young people
Valentovičová, Monika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá spotrebným chovaním mladej generácie ľudí v oblasti zdravého životného štýlu. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy súvisiace s problematikou spotrebného chovania a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú. Ďalej v nej nájdeme bližšie analyzovanú oblasť zdravého životného štýlu a zdravého stravovania. V praktickej časti sa nachádza analýza informácií získaných vlastným dotazníkovým šetrením, ktoré bolo zamerané na vnímanie zdravého životného štýlu mladými ľuďmi a ich postoj k zdravému stravovaniu a nákupu biopotravín.
YouTube jako nástroj marketingu
Dobeš, Martin ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Přestože YouTube vznikl teprve v roce 2005, stal se jedničkou ve svém oboru. Od svého založení ho navštívila už více než miliarda lidí z celého světa, kteří v současnosti nahrávají každou minutu přes 300 hodin videí a každý den zhlédnou přibližně 5 miliard videí. Během několika let se z něj stal celosvětově významný fenomén, který má přesah do mnoha oblastí. Jednou z těchto oblastí je marketing. Cílem této práce je prozkoumat YouTube jako marketingový nástroj a s využitím rešerše sekundárních zdrojů a rozhovorů s experty vytvořit ucelený informační základ, který pomůže manažerům a marketérům s orientací v oblasti YouTube a ukáže jim základní best practice této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.