Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém řízení nákladů na kvalitu ve vybraném podniku
TONDLOVÁ, Kateřina
Kvalita výrobků je největší konkurenční výhodou, které může podnik dosáhnout. Definice uvádí, že kvalita je stupeň splnění požadavků souborem inherentních charakteristik. V posledních letech význam kvality velice vzrostl - kvalita je rozhodujícím faktorem stabilního ekonomického růstu podniků, management kvality je nejdůležitějším ochranným faktorem před ztrátami trhů, kvalita je významným zdrojem úspor materiálů a energií, kvalita ovlivňuje makroekonomické ukazatele, kvalita je limitujícím faktorem tzv. trvale udržitelného rozvoje, kvalita a ochrana spotřebitele jsou spojité nádoby. Náklady na kvalitu jsou celkové výdaje vynaložené výrobcem, uživatelem a společností, spojené s kvalitou výrobku. Náklady spojené s kvalitou u výrobce se dělí do 4 základních skupin: náklady na prevenci, hodnocení, náklady na externí vady a interní vady.
Využití korespondenční analýzy v marketingu
TONDLOVÁ, Kateřina
Pro mou bakalářskou práci jsem nejprve provedla vlastní marketingový výzkum, který se týkal mobilních telefonů. Respondenti odpovídali na dotazník, který jsem si předem pro tyto účely vytvořila. Díky tomuto marketingovému výzkumu jsem získala informace o tom, co vlastně lidé od mobilních telefonů očekávají, podle čeho si mobilní telefony vybírají, kolik peněz za mobilní služby i mobilní aparáty utrácejí, jaké mají mobilní operátory a mnoho dalších informací. Jednotlivé uživatele mobilních telefonů jsem pak zařadila do skupin ať už podle věku, zaměstnání, příjmu či jiného znaku. Po té jsem se pomocí korespondenční analýzy snažila zjistit, zda existuje nějaká závislost mezi těmito skupinami a ostatními znaky, jako např. kolik provolají peněz, co od mobilních telefonů očekávají, jakého mají operátora, jakou mají značku mobilního telefonu atd. Pomocí korespondenční analýzy jsem tedy zjišťovala vzájemnou závislost výsledků získaných ve vlastním marketingovém výzkumu. Na základě výsledků této korespondenční analýzy jsem pak mohla doporučit mobilním operátorům a výrobcům mobilních telefonů, na jaké skupiny uživatelů by se měli zaměřit. Výrobci mobilních telefonů pak budou moci díky tomuto doporučení zlepšit vlastnosti a funkce svých výrobků přesně podle požadavků zákazníka a tím by mohli i zvýšit prodej svých výrobků. Když by se i mobilní operátoři zaměřili na takové cílové skupiny, které jsou podle výsledků mé práce pro ně klíčové, mohli by pak pro tyto cílové skupiny vytvořit lepší a levnější tarify. Tím by mohli získat náklonnost takovýchto skupin a získat tím nové uživatele pro svou mobilní síť. Když by se tito výrobci a operátoři mobilních telefonů zachovali podle mého doporučení, mohli by i uživatelé mobilních telefonů ušetřit za mobilní služby díky levnějším a lepším tarifům. Dále by pak jejich mobilní telefony měly přesně takové funkce a vlastnosti, které od nich požadují. Tím by byla na trhu mobilních telefonů a služeb spokojenost na straně nabídky i poptávky.

Viz též: podobná jména autorů
3 Tondlová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.