|
Marketing Options of the Internet
T.Kovács, Gregor ; Tůmová, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
The aim of this work is to summarize the current possibilities and used approaches in the field of online marketing, and the possibility of their aplication on selected www pages. The goal is to present an approach for raising the marketing effectives and strength of a web page and increasing so its viewer rate. The work discusses the methods used in the process of online marketing analysis and the planning of online marketing strategies. The work also focuses on the field of social media marketing.
|
|
Palestinská identita a tradiční kultura
Tůmová, Miluše ; Vrhel, František (vedoucí práce) ; Uherek, Zdeněk (oponent) ; Pargač, Jan (oponent)
Ústředním tématem mé dizertační práce je palestinská identita a palestinská tradiční kultura. Práce vychází především z výsledků 13 měsíčního terénního výzkumu na Západním břehu. Během mého pobytu v Palestině jsem se věnovala dokumentaci palestinského kulturního dědictví, sběru folklóru, záznamu orální historie a současné životní situace palestinských obyvatel. Specielně mne zajímala identita místních obyvatel, jejich hodnoty, názory, postoje, životní styl, stanoviska k lokálním i celosvětovým problémům, a také kultura mládeže a postavení žen. Základní otázka, kterou jsem se zabývala, je, zda vůbec něco jako palestinská identita existuje, neboť ji mnozí považují za uměle vytvořený zpolitizovaný pojem. Zastánci názoru, že palestinský národ a palestinská identita neexistují, tvrdí, že místo o Palestince se jedná všeobecně o Araby, kteří nedisponují specifickými znaky, které by je odlišovaly od Arabů z okolních zemí. V práci dokazuji, že palestinská identita reálně existuje, má svůj historický vývoj, který není plně vázán na zrod sionismu, má své specifické rysy, které ji činí unikátní v rámci arabské populace, má své příslušníky, kteří se považují za Palestince a jsou schopni se zřetelně definovat a odlišovat od jiných národů. Tito příslušníci sdílí řadu společných komponentů včetně společně prožitých...
|
|
Svědkové Jehovovi
Tůmová, Miluše ; Pargač, Jan (oponent) ; Vrhel, František (oponent)
Tata rigor6zni pnice byla psana s kratSimi ci delSimi pausami po dobu ctyf let. Snazila jsem se ni podat co nejkomplexnejsi pohled na spolecenstvi SJ, opfeny nejen 0 studium pramenu a llteratury, ale take 0 vlastni vyzkum, na nernZ je z pI'evazne casti zalozena druha cast prace. 5J vytvari v nasi zemi separovane spolecenstvi, ktere si zije svym vlastnim zivotem as okolnim svetem komunikuje jen potud, pokud se snaZi ziskat nove cleny. N a vse, co se nachazi arimo organizaci SJ nahlizeji jako na spatne, zkaZene, na to cemu je potfeba se branit a co nejvice se od toho distancovat. Muzeme tedy konstatovat, ze NSSJ neni pro vnejsi okoli obecne pfinosna, coz ji odlisuje od tradicnich cirkvi, ktere se venuji humanite, podpofe vzdelani, pomoci hladovejicim, nemocnym atd. SJ se staraji pouze sami 0 sebe. SJ zaroveii netrpelive ocekavaji zahubu a brutaIni zniceni celeho stavajiciho sveta, pI'eziji jen oni - vyvoleni. Ze sve viry cerpaji mimofadne sebevedomi, hrdost a uspokojeni, ktere je motivuji pro nemale obeti. Tim myslim snaseni posmechu, venovani enormniho mnozstvi casu organizaci, dobrovolneho sebeposkozeni v pfipade odmitnuti krevni transfUze ad. SJ jsou pfesvedceni, ze ziji podle dokonalych mravnich mefitek, ze jsou jedini, ktefi se dusledne I'idi ucenim Bible, silne je unich vypestovano vedomi "my a oni",...
|
|
Marketing Options of the Internet
T.Kovács, Gregor ; Tůmová, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
The aim of this work is to summarize the current possibilities and used approaches in the field of online marketing, and the possibility of their aplication on selected www pages. The goal is to present an approach for raising the marketing effectives and strength of a web page and increasing so its viewer rate. The work discusses the methods used in the process of online marketing analysis and the planning of online marketing strategies. The work also focuses on the field of social media marketing.
|
| |
| |
| |