Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Teoretická část této práce shromažďuje poznatky z oblasti marketingového mixu, který je pak dále zaměřen na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Praktická část pak poskytuje analýzu komunikačního mixu této společnosti. Cílem diplomové práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit tak návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Podnikatelský záměr - založení akvaristické prodejny
Hökl, Matyáš ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je založení akvaristické prodejny ve městě Brně. V teoretické části budou představeny základní pojmy jako je podnik, podnikatel, SWOT analýza, situační analýza nebo struktura podnikatelského plánu. Dále budou tyto pojmy využity v praktické části společně výsledky dotazníkového šetření.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
Podnikatelský záměr - založení akvaristické prodejny
Hökl, Matyáš ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je založení akvaristické prodejny ve městě Brně. V teoretické části budou představeny základní pojmy jako je podnik, podnikatel, SWOT analýza, situační analýza nebo struktura podnikatelského plánu. Dále budou tyto pojmy využity v praktické části společně výsledky dotazníkového šetření.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Teoretická část této práce shromažďuje poznatky z oblasti marketingového mixu, který je pak dále zaměřen na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Praktická část pak poskytuje analýzu komunikačního mixu této společnosti. Cílem diplomové práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit tak návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Bobinie Photography. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení hlavních marketingových pojmů, metod a technik marketingového výzkumu, dále se pak soustředí na zákazníkovu spokojenost a služby. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit návrhy k zajištění stability a rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.