|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Teoretická část této práce shromažďuje poznatky z oblasti marketingového mixu, který je pak dále zaměřen na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Praktická část pak poskytuje analýzu komunikačního mixu této společnosti. Cílem diplomové práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit tak návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
|
| |
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
|
| |
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Teoretická část této práce shromažďuje poznatky z oblasti marketingového mixu, který je pak dále zaměřen na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Praktická část pak poskytuje analýzu komunikačního mixu této společnosti. Cílem diplomové práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit tak návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Bobinie Photography. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení hlavních marketingových pojmů, metod a technik marketingového výzkumu, dále se pak soustředí na zákazníkovu spokojenost a služby. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit návrhy k zajištění stability a rozvoje.
|