Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gebeleinova nerovnost
Svoboda, Matěj ; Čoupek, Petr (vedoucí práce) ; Maslowski, Bohdan (oponent)
V práci se zabýváme korelační nerovností pro gaussovské náhodné veličiny nazýva- nou Gebeleinova nerovnost. V první části práce tuto nerovnost zformulujeme, zavedeme Hermitovy polynomy a odvodíme některé jejich vlastnosti, na jejichž základě nerovnost dokážeme. V druhé části s pomocí Gebeleinovy nerovnosti ukazujeme, že pro normované gaussovské posloupnosti lze v Borelově-Cantelliho lemmatu a silném zákonu velkých čísel upustit od nezávislosti a pouze předpokládat dostatečně rychle klesající korelaci. 1
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.
Pozitivní a negativní selekce mitochondriálního genomu
Svoboda, Matěj ; Škutková, Helena (oponent) ; Maděránková, Denisa (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí pozitivní a negativní selekce v mitochondriálním genomu bezobratlých a obratlovců. Součástí práce je zpracovaná teorie evoluce a evolučních modelů. Hlavním bodem práce je vytvoření souboru algoritmů pro detekci pozitivní a negativní selekce v programovém prostředí RStudio. Následně jsou výsledky porovnány s hodnotami získanými nástrojem PAML.
Analýza parkování v městském obvodu Praha 5
Hrabák, Michal ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Svoboda, Matěj (oponent)
V teoretické části se zabývám nejprve obecně dopravou ve velkých městech s důrazem na její klidovou část. Poté zasazuji získané poznatky o parkování do konkrétního města Praha. V praktické části analyzuji parkoviště P + R a zóny placeného stání v městském obvodu Praha 5. Cílem práce je popsat problematiku parkování v městském obvodu Praha 5, zjistit případné nedostatky a navrhnout možná řešení.
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.
Pozitivní a negativní selekce mitochondriálního genomu
Svoboda, Matěj ; Kupková, Kristýna (oponent) ; Maděránková, Denisa (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pozitivní a negativní selekce mitochondriálního genomu. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teorii a vysvětlení základních pojmů, konkrétně popisuje mitochondriální genom, nukleotidové mutace, pozitivní a negativní selekci a v neposlední řadě evoluční modely. Druhá část je zaměřena na praktické zpracování mitochondriální DNA a vytvoření funkcí v programovacím prostředí R. Důraz je kladen především na zarovnání sekvencí genů a hledání substitucí. Získané výsledky jsou následně porovnávány s výstupy z programů PAML a KaKs Calculator.
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.
Marketingový význam body image
Svoboda, Matěj ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na prokázání relevance a důležitosti body image v marketingu. V teoretické části jsou nejprve shrnuty základní poznatky z marketingu s větším zaměřením na marketingový výzkum a segmentaci. Dále jsou pak přiblíženy zdroje dat a metodologie použitá v části analytické. V samotné analytické části je pak nejprve prokázán význam body image jako segmentační proměnné na několika příkladech. Segmentováno je nejprve podle přirozené barvy vlasů respondentů, dále podle jejich přístupu k vlastnímu vzhledu a nakonec podle jejich hodnotové orientace v rámci body image. Nakonec je pak v této diplomové práci popsán provedený vlastní kvalitativní výzkum na téma ovlivnění společenského vnímání body image marketingem.

Viz též: podobná jména autorů
30 SVOBODA, Marek
119 SVOBODA, Martin
31 SVOBODA, Michal
2 Svoboda, M.
2 Svoboda, Marcel
30 Svoboda, Marek
3 Svoboda, Marian
1 Svoboda, Marius
119 Svoboda, Martin
1 Svoboda, Matouš
6 Svoboda, Michael
1 Svoboda, Michaela
31 Svoboda, Michal
1 Svoboda, Mikuláš
28 Svoboda, Milan
2 Svoboda, Miloslav
2 Svoboda, Miloš
13 Svoboda, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.