Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dočasné zesilování silničních mostů
Suza, Dominik ; Kaplan,, Věroslav (oponent) ; Pukl,, Radomír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Zesilování mostních konstrukcí je často spojeno s dlouhodobou a ekonomicky nákladnou rekonstrukcí. Existují i případy mostních konstrukcí, které mají dostatečnou únosnost pro běžný provoz, ale nejsou již dostatečně bezpečná pro přejetí extrémně těžkého vozidla. Tato vozidla běžně váží řádově stovky tun. Klasicky používané a známé metody zesílení jsou pro tento typ zatížení málo efektivní a neekonomické. V doktorské práci je představena metoda krátkodobého zesílení mostních konstrukcí pomocí podepření nosné konstrukce mostu soustavou provizorních podpěr. Přestože se jedná již o starší metodu zesilování mostních konstrukcí, není všeobecně známa. Starší teorie z roku 1980, podle které se do současnosti mostní konstrukce zesilovaly, vychází z velmi zjednodušených představ, principů a aproximací fungování tohoto druhu zesílení. Touto aproximací dochází k významnému omezení efektivity zesilovacího systému a vytváří matematický model, který není vždy na straně bezpečné. Nová představovaná teorie o krátkodobém zesilování mostních konstrukcí je založena na monitoringu reálných mostních konstrukcí a dočasných provizorních podpěr při přejezdu extrémně těžkých vozidel. Je představen matematický model, který dobře vystihuje chování reálných konstrukcí. Jsou představeny vlivy působící na konstrukci a bezpečnostní hydraulický element, vynalezený na VUT FAST, který je možné vkládat do zesilovacího systému tak, aby mohly být zajištěné potřebné okrajové podmínky a garance provizorního podpěrného systému.
Deskový předpjatý most
Macák, Jan ; Suza, Dominik (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39 a je veden přes vodoteč Polečnice. Křížení os komunikace a vodoteče se nachází na 22,783 km výše uváděné komunikace. Jsou vypracovány 3 varianty. 1. varianta je deska z dodatečně předpjatého betonu o výšce 0,85 m. 2. varianta se skládá z prefabrikovaných nosníků DS-PP1 40/85 spřažených s železobetonovou deskou o minimální tloušťce 0,2m. 3.varianta je opět deska z dodatečně předpjatého betonu ovšem se zešikmeným čelem.
Dočasné zesilování silničních mostů
Suza, Dominik ; Kaplan,, Věroslav (oponent) ; Pukl,, Radomír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Zesilování mostních konstrukcí je často spojeno s dlouhodobou a ekonomicky nákladnou rekonstrukcí. Existují i případy mostních konstrukcí, které mají dostatečnou únosnost pro běžný provoz, ale nejsou již dostatečně bezpečná pro přejetí extrémně těžkého vozidla. Tato vozidla běžně váží řádově stovky tun. Klasicky používané a známé metody zesílení jsou pro tento typ zatížení málo efektivní a neekonomické. V doktorské práci je představena metoda krátkodobého zesílení mostních konstrukcí pomocí podepření nosné konstrukce mostu soustavou provizorních podpěr. Přestože se jedná již o starší metodu zesilování mostních konstrukcí, není všeobecně známa. Starší teorie z roku 1980, podle které se do současnosti mostní konstrukce zesilovaly, vychází z velmi zjednodušených představ, principů a aproximací fungování tohoto druhu zesílení. Touto aproximací dochází k významnému omezení efektivity zesilovacího systému a vytváří matematický model, který není vždy na straně bezpečné. Nová představovaná teorie o krátkodobém zesilování mostních konstrukcí je založena na monitoringu reálných mostních konstrukcí a dočasných provizorních podpěr při přejezdu extrémně těžkých vozidel. Je představen matematický model, který dobře vystihuje chování reálných konstrukcí. Jsou představeny vlivy působící na konstrukci a bezpečnostní hydraulický element, vynalezený na VUT FAST, který je možné vkládat do zesilovacího systému tak, aby mohly být zajištěné potřebné okrajové podmínky a garance provizorního podpěrného systému.
Deskový předpjatý most
Macák, Jan ; Suza, Dominik (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39 a je veden přes vodoteč Polečnice. Křížení os komunikace a vodoteče se nachází na 22,783 km výše uváděné komunikace. Jsou vypracovány 3 varianty. 1. varianta je deska z dodatečně předpjatého betonu o výšce 0,85 m. 2. varianta se skládá z prefabrikovaných nosníků DS-PP1 40/85 spřažených s železobetonovou deskou o minimální tloušťce 0,2m. 3.varianta je opět deska z dodatečně předpjatého betonu ovšem se zešikmeným čelem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.