Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Logopedická intervence u dospělých osob s dyslálií
Sudová, Kateřina ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá logopedickou intervencí u dospělých s dyslalií. Vymezuje teoretické základy týkající se komunikace a řeči, narušené komunikační schopnosti, oboru logopedie a specifik práce s dospělými. Dále ve zkratce popisuje nejčastější typy narušené komunikační schopnosti u lidí z období adolescence, dospělosti i senia, jimiž jsou dle statistik afázie, dysartrie, balbuties a dyslalie. Hlouběji se zaměřuje právě na patologickou výslovnost neboli dyslalii. Ta zastává hlavní část teoretického celku, kde je detailně popsána nejen její terapie. Z důvodu nejčetnějšího výskytu byla reedukace zaměřena na dyslalii hlásek r a ř, tedy rotacismus a rotacismus bohemicus. Hlavním záměrem práce je popsat průběh reedukace u dospělých s dyslalií, najít důvody pro zahájení reedukace a rozdíly mezi intervencí s dětmi a s dospělými. Výzkumné šetření je rozděleno do dvou částí, v první části jsou informace získávány metodou rozhovorů s klinickými logopedy, v části druhé jsou pak získané informace zpracovány případovými studiemi dvou dospělých respondentů s dyslalií.
Analýza hypotečního trhu České republiky ve srovnání s Německem
Sudová, Kateřina ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Jedlinský, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a srovnáním hypotečního trhu České republiky a Německa v kontextu jeho vývoje a současných trendů. První část práce popisuje obecně hypoteční úvěr, dále definuje, jak hypoteční trh funguje a vymezuje základní termíny. Druhá část se zaměřuje na vývoj hypotečních trhů v obou zemích v průběhu posledních 20 let, ale také srovnává jejich nemovitostní trhy. Poslední část práce se věnuje aktuálním trendům, ale také změnám a predikci možného budoucího vývoje.

Viz též: podobná jména autorů
2 Sudová, Kristina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.