Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podcasting - audio obsah v digitální éře a jeho posluchači a posluchačky v Česku
Sudíková, Tereza ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Vlček, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem "Podcasting - audio obsah v digitální éře a jeho posluchači a posluchačky v Česku" se věnuje fenoménu podcastingu, který propojuje tradiční audio formát s novými digitálními technologiemi. Zabývá se jeho historií i současným stavem, a to jak v zahraničí, tak v Česku. Dále popisuje specifika podcastingu, srovnává ho s rozhlasovými či rádiovými pořady, zmiňuje význam podcastových aplikací nebo problematiku financování nezávislých podcastů. Neopomíjí ani roli publika v současném světě a s ním spojené koncepty participativní kultury a user generated contentu. S publikem souvisí i teorie užití a uspokojení, která se snaží porozumět tomu, proč lidé konzumují mediální obsahy. Cílem výzkumné části práce bylo získat informace o českých posluchačích a posluchačkách podcastů, se kterými byly provedeny polostrukturované rozhovory. Sesbíraná data byla následně zpracována pomocí metody zakotvené teorie. Výsledky výzkumu jsou uspořádány do pěti kapitol tak, aby odpovídaly pěti výzkumným otázkám. Ty zjišťovaly, jaké jsou motivace českých posluchačů a posluchaček pro poslech podcastů, jak vnímají podcasty ve srovnání s rozhlasovými či rádiovými pořady, jaký mají postoj k poslechu českých a zahraničních podcastů, jak vnímají osobu moderátora či moderátorky podcastů a jaký mají postoj k...
Kefírer jako marketingový fenomén
Sudíková, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Cílem práce s názvem Kefírer jako marketingový fenomén je zanalyzovat rozsáhlou problematiku této netradiční značky, která svým názvem i grafickým ztvárněním odkazuje k nacistickému vůdci Adolfu Hitlerovi. Kvůli využití černého humoru právě ve spojitosti s osobou Hitlera značka přitáhla pozornost široké veřejnosti. Nicméně jak rychle značka zazářila, tak rychle její sláva pohasla. Práce nejprve nastiňuje krátkou historii značky a srovnává ji s jinými krátkodobými trendy. Dále práce pokračuje částí věnovanou marketingu, marketingové komunikaci a budování značky ve spojitosti se značkou Kefírer. Následující oddíl se zabývá zvláštními rysy marketingových komunikátů, které jsou zajímavé především z pohledu stylistky. Tato kapitola také obsahuje podrobnou analýzu jazykových prostředků vyskytujících se v komunikaci značky Kefírer. Předposlední část práce se věnuje výsledkům výzkumu vnímání značky, jenž byl proveden autorkou. Výzkum přináší cenné informace týkající se postojů veřejnosti ke značce a zároveň pomáhá zjistit, jaký byl efekt marketingové komunikace. V závěrečném oddílu je počínání značky Kefírer zhodnoceno, na základě čehož je formulováno doporučení pro ostatní značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.