Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice
Nekulová, Kateřina ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Suchopárová, Mariana (oponent)
Diplomová práce Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice si klade za cíl identifikovat zákazníky potravinových e-shopů v České republice. První kapitola se zaměřuje na teoretický proces segmentace trhu, její jednotlivé kroky, metody a segmentační kritéria. Druhá kapitola se zabývá vývojem online nakupování v České republice se zaměřením se na online nakupování potravin. Kapitola třetí obsahuje popis práce se softwarem DataAnalyzer a popis analýz dat MML - TGI poskytovanými společností MEDIAN. Na základě analýz dat MML - TGI jsou vytvořeny čtyři segmenty zákazníků potravinových e-shopů. Poslední kapitola je shrnutím profilů vytvořených segmentů.
Rozvoj komunikace pro posílení konkurenceschopnosti značky
Paprskářová, Iva ; Suchopárová, Mariana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh rozvoje marketingové komunikace pro posílení konkurenceschopnosti značky ve společnosti zaměřující se na rychloobrátkové zboží. Konkrétně se jedná o potravinovou značku Knorr společnosti Unilever. První část práce obsahuje teoretický základ pro zpracování dané problematiky. V praktické části jsem zhodnotila současnou marketingovou komunikaci a mimo jiné využila SWOT, PEST a Porterovu analýzu. Na základě analýz současného stavu jsem navrhla zlepšení marketingové komunikace včetně podkladů časové, nákladové a rizikové analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.