Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing communication plan of Firma s.r.o. for the year 2018
Subovicsová, Monika ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Iván, Tamás (oponent)
Předmětem diplomové práce je zvolení komunikační strategie společnosti Firma s.r.o. Cílem práce je vytvoření marketingového komunikačního plánu společnosti pro rok 2018. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které jsou následně členěny na podkapitoly. První kapitola je věnována teoretickému vymezení marketingové komunikace a komunikačního procesu s představením jednotlivých komunikačních kanálů. V další části je charakterizován proces plánování marketingové komunikace a v rámci toho kreativní a mediální plánování. Ve třetí kapitole je představena společnost Firma s.r.o. a je analyzována současná pozice společnosti na trhu. Následující kapitola analyzuje marketingovou činnost hlavních konkurentů a partnerů společnosti na základě samostatného a kvalitativního výzkumu. V závěrečné kapitole je sestaven marketingový komunikační plán společnosti, který vychází ze zjištěných skutečností popsaných v předešlých kapitolách.
Comparison of international competitiveness of the Czech Republic and Hungary
Subovicsová, Monika ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou mezinárodní konkurenceschopností České republiky a Maďarska z pohledu klíčových oblastí ovlivňujících konkurenceschopnost zkoumaných krajin, kterými jsou růstová výkonnost, institucionální kvalita, strukturální konkurenceschopnost, inovační výkonnost a kvalita lidských zdrojů. Práce vychází z Globálního reportu konkurenceschopnosti 2014-2015 Světového ekonomického fóra. Následně práce porovnává nedostatky zkoumaných krajin z hlediska konkurenceschopnosti a určuje jejich umístnění ve světovém měřítku. Na konci práce určuje výhledy do budoucnosti a možné řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Během práce se podařilo zjistit, že i když zkoumané ekonomiky jsou na rozdílném stupni vyspělosti, jejich problémy v oblasti konkurenceschopnosti jsou podobné. Klíčové problémy krajin jsou nedostatečná inovační výkonnost, což je jedna z prostředků zlepšení (v případě Maďarska), případně udržení si konkurenční pozice (v případě ČR), nedostatečná kvalita podnikatelského prostředí s nízkou atraktivitou pro zahraničních a domácích investorů, což způsobuje mezi jinými nezaměstnanost a odliv kvalifikované pracovní síly a třetím je málo efektivní vládní sektor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.