Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Základní škola v Moravanech u Brna
Strouhalová, Lenka ; Oravec, Pavel (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je novostavba základní školy. Základní škola je koncipována pro 390 dětí ve věku od šesti do patnácti let. Objekt je zasazen do rovinatého terénu na vybraném pozemku v Moravanech u Brna. Skládá se ze šesti navzájem propojených a funkčně dělených částí. Diplomová práce řeší dvě vybrané části komplexu základní školy. Jedná se o tělovýchovnou část a odborné zázemí druhého stupně základní školy. Objekt je dvoupodlažní a hlavní vstupy jsou orientovány na severozápad a na východ. Budova je navržena ze systému KM BETA.
Novostavba rodinného domu
Strouhalová, Lenka ; Vokřínková, Lenka (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je novostavba jednogeneračního rodinného domu s přechodným ubytováním. Objekt je zasazen do rovinatého terénu na vybraném pozemku v Kroměříži. Skládá se ze dvou nadzemních podlaží. Hlavní vstup je orientován na jihozápad. Budova je navržena ze systému KM BETA. Konstrukce stropu je ze systému HODOTERM – KM BETA. Konstrukci střechy tvoří dvě pultové střechy se sklonem střešní roviny 15°.
Podpora rozvoje osobní identity jako jeden z pilířů procesu zotavování z duševního onemocnění: Možnosti narativní praxe
Strouhalová, Lenka ; Probstová, Václava (vedoucí práce) ; Dragomirecká, Eva (oponent)
(česky) Tématem této bakalářské práce je rozvoj osobní identity v procesu zotavování z duševního onemocnění se zaměřením na možnosti narativní praxe. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá narativním přístupem z hlediska jeho východisek a praxe, postmoderním pojetím identity a v neposlední řadě konceptem zotavování z duševního onemocnění a podněty ke vztahu identity a duševního onemocnění. Praktická část se skládá ze dvou hlavních podkapitol, z nichž první z nich vychází z rozhovorů s osobami zotavujícími se s duševním onemocněním - představuje určitý vhled do vnímání souvislostí mezi duševním onemocněním, zotavením a osobní identitou. Tato pilotní studie zaznamenala jako témata podstatná pro vztah osobní identity a duševního onemocnění význam osobního zotavování; práci na sobě jako aktivní postoj ke změně; přeznačení významu nemoci; důležitost rolí a vztahovosti. Druhá podkapitola uvádí praktickou ukázku využití jedné z technik narativního přístupu - mapy preferované identity - a zamyšlení nad jejím potenciálním přínosem i možnými úskalími. Do úvodu i závěru práce je zahrnuta úvaha o ideových podobnostech narativního přístupu a konceptu zotavení. Hlavním zamýšleným přínosem textu je představení narativního přístupu jakožto způsobu zahrnování tématu osobní...
Komentovaný překlad: Les réfugiés du bâtiment A (Gérard Dhôtel, Syros, Paris 1998, str. 91-125)
Strouhalová, Lenka ; Belisová, Šárka (vedoucí práce) ; Šotolová, Jovanka (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je komentovaný překlad vybraného textu z publikace Les réfugiés du bâtiment A. Jejím prostřednictvím autor, francouzský novinář Gérard Dhôtel, seznamuje mladého čtenáře s problematikou uprchlictví. Práce je složena ze dvou částí - samotného překladu a jeho následného komentáře, jenž se zabývá analýzou výchozího textu, problémy při překladu a ukázkami užitých překladatelských postupů a posunů.
Podpora rozvoje osobní identity jako jeden z pilířů procesu zotavování z duševního onemocnění: Možnosti narativní praxe
Strouhalová, Lenka ; Probstová, Václava (vedoucí práce) ; Dragomirecká, Eva (oponent)
(česky) Tématem této bakalářské práce je rozvoj osobní identity v procesu zotavování z duševního onemocnění se zaměřením na možnosti narativní praxe. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá narativním přístupem z hlediska jeho východisek a praxe, postmoderním pojetím identity a v neposlední řadě konceptem zotavování z duševního onemocnění a podněty ke vztahu identity a duševního onemocnění. Praktická část se skládá ze dvou hlavních podkapitol, z nichž první z nich vychází z rozhovorů s osobami zotavujícími se s duševním onemocněním - představuje určitý vhled do vnímání souvislostí mezi duševním onemocněním, zotavením a osobní identitou. Tato pilotní studie zaznamenala jako témata podstatná pro vztah osobní identity a duševního onemocnění význam osobního zotavování; práci na sobě jako aktivní postoj ke změně; přeznačení významu nemoci; důležitost rolí a vztahovosti. Druhá podkapitola uvádí praktickou ukázku využití jedné z technik narativního přístupu - mapy preferované identity - a zamyšlení nad jejím potenciálním přínosem i možnými úskalími. Do úvodu i závěru práce je zahrnuta úvaha o ideových podobnostech narativního přístupu a konceptu zotavení. Hlavním zamýšleným přínosem textu je představení narativního přístupu jakožto způsobu zahrnování tématu osobní...
Komentovaný překlad: Les réfugiés du bâtiment A (Gérard Dhôtel, Syros, Paris 1998, str. 91-125)
Strouhalová, Lenka ; Belisová, Šárka (vedoucí práce) ; Šotolová, Jovanka (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je komentovaný překlad vybraného textu z publikace Les réfugiés du bâtiment A. Jejím prostřednictvím autor, francouzský novinář Gérard Dhôtel, seznamuje mladého čtenáře s problematikou uprchlictví. Práce je složena ze dvou částí - samotného překladu a jeho následného komentáře, jenž se zabývá analýzou výchozího textu, problémy při překladu a ukázkami užitých překladatelských postupů a posunů.
Základní škola v Moravanech u Brna
Strouhalová, Lenka ; Oravec, Pavel (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je novostavba základní školy. Základní škola je koncipována pro 390 dětí ve věku od šesti do patnácti let. Objekt je zasazen do rovinatého terénu na vybraném pozemku v Moravanech u Brna. Skládá se ze šesti navzájem propojených a funkčně dělených částí. Diplomová práce řeší dvě vybrané části komplexu základní školy. Jedná se o tělovýchovnou část a odborné zázemí druhého stupně základní školy. Objekt je dvoupodlažní a hlavní vstupy jsou orientovány na severozápad a na východ. Budova je navržena ze systému KM BETA.
Novostavba rodinného domu
Strouhalová, Lenka ; Vokřínková, Lenka (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je novostavba jednogeneračního rodinného domu s přechodným ubytováním. Objekt je zasazen do rovinatého terénu na vybraném pozemku v Kroměříži. Skládá se ze dvou nadzemních podlaží. Hlavní vstup je orientován na jihozápad. Budova je navržena ze systému KM BETA. Konstrukce stropu je ze systému HODOTERM – KM BETA. Konstrukci střechy tvoří dvě pultové střechy se sklonem střešní roviny 15°.

Viz též: podobná jména autorů
2 STROUHALOVÁ, Lucie
2 Strouhalová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.