Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově
Strejček, Radim ; Strnad, Pavel (vedoucí práce) ; Knapcová, Margita (oponent)
5 Abstrakt Název práce: Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově. Cíle práce: Cílem práce je zdůraznit význam VOKS při pedagogické činnosti s dětmi s autismem v hodinách TV. Úkoly: Úkoly teoretické části Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti problematiky poruch autistického spektra. Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti Výměnného obrázkového komunikačního systému. Podat současný stav dané problematiky. Úkoly experimentální části Zvolit testovanou experimentální skupinu Vyhotovit potřebné pomůcky Aplikovat VOKS do hodin TV Umožnit respondentům v hodinách TV vlastní volbu Popsat průběh a realizaci průzkumu Vyhodnotit zjištěné údaje Závěr Metoda: Výzkum je prováděn formou kvalitativního experimentu (formující explorační), kdy byla provedena metoda kritické analýzy studované literatury s následným participačním (zúčastněné) longitudinálním (dlouhodobé) pozorováním, 6 při kterém byly pořízeny videozáznamy, fotodokumentace, audiozáznamy a jejich transkripce. Dále analýza školské dokumentace klientů s poruchou autistického spektra, analýza záznamů z průběhů aplikace metodiky, analýza případových studií a analýza pedagogických deníků. Taktéž využiji explorační metody (nestrukturovaný rozhovor s učiteli a rodiči klientů s poruchou autistického...
Hodnocení zdravotního stavu lesních porostů v České republice pomocí satelitních dat Sentinel-2
Lukeš, Petr ; Strejček, R. ; Křístek, Š. ; Mlčoušek, M.
Předkládaná metodika má za cíl navrhnout komplexní systém celoplošného hodnocení zdravotního stavu lesních porostů České republiky na základě analýzy satelitních dat Sentinel2. Metodika řeší celý proces od zpracování zdrojových satelitních dat pomocí zcela nového přístupu založeného na využití všech dostupných satelitních pozorování a jejich zpracování do formy bezoblačných mozaik České republiky za využití přístupu analýzy velkých dat. V\nnásledném kroku jsou produkty odvozené z těchto bezoblačných mozaik (vegetační indexy a jiné analýzy obrazu) porovnány s rozsáhlou databází pozemního šetření zdravotního stavu lesních porostů (hodnoty indexu listové plochy vzorkované v rámci vývoje metodiky - dále LAI, databáze defoliací porostů ICPForests, hyperspektrální letecká data pro vybrané zájmové území, globální databáze detekce těžby). Pro produkty s nejlepším vztahem k pozemním hodnotám indexu listové plochy je vyvinut predikční statistický model zisku hodnot LAI ze satelitních dat. Zdravotní stav porostů je hodnocen na základě sledování meziroční změny hodnot LAI pro bezoblačné mozaiky generované v maximu vegetační fáze vegetace, kde jsou jednotlivé pixely zařazeny do čtyř tříd zdravotního stavu dle míry růstu či poklesu LAI ve sledovaném období. Finální hodnocení zdravotního stavu je aplikováno na úrovni katastrálních území, kde je každé katastrální území zařazeno do čtyř tříd zdravotního stavu na základě procentického zastoupení porostů nejnižší třídy zdravotního stavu (výrazný pokles LAI) k celkové lesnatosti porostů do 80 let věku.
Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově
Strejček, Radim ; Strnad, Pavel (vedoucí práce) ; Knapcová, Margita (oponent)
5 Abstrakt Název práce: Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově. Cíle práce: Cílem práce je zdůraznit význam VOKS při pedagogické činnosti s dětmi s autismem v hodinách TV. Úkoly: Úkoly teoretické části Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti problematiky poruch autistického spektra. Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti Výměnného obrázkového komunikačního systému. Podat současný stav dané problematiky. Úkoly experimentální části Zvolit testovanou experimentální skupinu Vyhotovit potřebné pomůcky Aplikovat VOKS do hodin TV Umožnit respondentům v hodinách TV vlastní volbu Popsat průběh a realizaci průzkumu Vyhodnotit zjištěné údaje Závěr Metoda: Výzkum je prováděn formou kvalitativního experimentu (formující explorační), kdy byla provedena metoda kritické analýzy studované literatury s následným participačním (zúčastněné) longitudinálním (dlouhodobé) pozorováním, 6 při kterém byly pořízeny videozáznamy, fotodokumentace, audiozáznamy a jejich transkripce. Dále analýza školské dokumentace klientů s poruchou autistického spektra, analýza záznamů z průběhů aplikace metodiky, analýza případových studií a analýza pedagogických deníků. Taktéž využiji explorační metody (nestrukturovaný rozhovor s učiteli a rodiči klientů s poruchou autistického...

Viz též: podobná jména autorů
3 Strejček, Radim
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.