Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Stražovská, Lenka ; Vrba, Miroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analyzování současného stavu marketingové strategie ve vybrané společnosti S&K Label spol. s r.o. na zahraničním trhu B2B v Rakousku, která vyrábí etikety v Kuřimi. Na základě výsledků z vybraných ukazatelů se práce dále zaměřuje na vytvoření návrhů pro zlepšení mezinárodní marketingové strategie.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Stražovská, Lenka ; Hrubý, Michal (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace v daném podniku a návrhů na zlepšení zjištěných nedostatků. Analýza je na základě účetních výkazu za období 2012, 2013, 2014, 2015 a 2016. První část práce zahrnuje poznatky z teorie, které jsou dále aplikovány v praktické části této práce. Druhá část je zaměřena na základní informace o podniku a aplikace vybraných metod. Ve třetí části jsou navrhovány konkrétní opatření pro zlepšení finančního zdraví podniku v následujících letech.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Stražovská, Lenka ; Vrba, Miroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analyzování současného stavu marketingové strategie ve vybrané společnosti S&K Label spol. s r.o. na zahraničním trhu B2B v Rakousku, která vyrábí etikety v Kuřimi. Na základě výsledků z vybraných ukazatelů se práce dále zaměřuje na vytvoření návrhů pro zlepšení mezinárodní marketingové strategie.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Stražovská, Lenka ; Hrubý, Michal (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace v daném podniku a návrhů na zlepšení zjištěných nedostatků. Analýza je na základě účetních výkazu za období 2012, 2013, 2014, 2015 a 2016. První část práce zahrnuje poznatky z teorie, které jsou dále aplikovány v praktické části této práce. Druhá část je zaměřena na základní informace o podniku a aplikace vybraných metod. Ve třetí části jsou navrhovány konkrétní opatření pro zlepšení finančního zdraví podniku v následujících letech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.