Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Svobodová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.

Viz též: podobná jména autorů
2 STEJSKALOVÁ, Dana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.