Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Effectiveness of Subliminal Advertising
Sotáková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Starostová, Adriana (oponent)
Diplomová práce se snaží najít odpověď na otázku zda podprahová reklama dokáže ovlivnit chování spotřebitele a přimět ho k volbě konkrétního produktu. První, teoretická část práce, se zabývá rešerší literatury zaměřené na problematiku podprahové reklamy. V následující části se soustředí na popis metodiky využívané při výzkumech uvedené problematiky a popis statistického zpracování výsledků experimentu. Praktická část diplomové práce je upřena na provedení experimentu ověřujícího účinky podprahové reklamy. Cílem experimentu bylo zjistit, zda obrazový podprahový stimul v podobě láhve konkrétní značky minerální vody, dokáže ovlivnit volbu člověka. Experiment byl realizován na studentech Vysoké školy ekonomické v Praze a spočíval v podprahovém promítnutí láhve Poděbradka. Po podprahovém zobrazení této minerální vody se zkoumalo, zda si ji respondenti budou vybírat ve větší míře oproti studentům, kteří jí nebyly podprahově vystaveni. Výzkum ukázal, že podprahová reklama v podobě konkrétní značky minerální vody neovlivnila výběr respondentů a jejich záměr pít danou minerální vodu. Na závěr práce uvádí omezení provedeného experimentu a doporučuje zaměření budoucího výzkumu v této oblasti.

Viz též: podobná jména autorů
6 Starostová, Andrea
2 Starostová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.