Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie CK Travel Support
Stanislav, Michal ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
První, teoretická část práce obecně popisuje cestovní ruch, terminologii a stručný historický vývoj cestovního ruchu. Druhá teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými výzkumy, marketingovým mixem 8 P, segmentací trhu, marketingovými nástroji a marketingovými strategiemi. Praktická část je věnována rozboru profilu CK Travel Support vozící české rybáře do Norska, dále analýze jejího tržního prostředí, analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategie. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení tvořící nově navrhovanou marketingovou strategii na příští dva roky.
Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga
Stanislav, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jakl, Ladislav (oponent)
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení s časovým harmonogramem tvořící nově navrhovanou marketingovou a komunikační strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.