Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě v Human Resources Managementu (model pro podporu náboru zaměstnanců)
Böhmová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) ; Horváthová, Petra (oponent)
Hlavním cílem a zároveň i přínosem práce je vytvoření artefaktu v podobě modelu pro podporu náboru zaměstnanců pomocí sociálních sítí a jeho nasazení do praxe. Za tímto účelem je provedena hloubková analýza současného stavu zkoumané problematiky vedoucí k nalezení mezer, které lze modelem řešit. Autorka při tvorbě modelu vychází ze znalostí načerpaných z rešerše literatury a vlastních výzkumů, konkrétně se jedná o analýzu typů obsahu zkoumaných sociálních sítí a konkrétních dat získaných manuálně i automatizovaně; komparační analýzu možností inzerce nabídek práce; periodické dotazníkové šetření mezi personalisty. Součástí vlastního výzkumu je také rešerše existujících rámců pro podporu náboru zaměstnanců pomocí sociálních sítí. Z analýzy současného stavu zkoumané problematiky vyplývá, že existuje jen málo modelů náboru věnujících se konkrétně využití sociálních sítí. Navíc těmto modelům chybí přidaná hodnota v podobě hodnocení kandidáta na základě chování na sociálních sítích. Artefakt v podobě modelu pro podporu náboru zaměstnanců zahrnuje návrh automatizovaného řešení týkajícího se stahování dat uživatelů a návrh na následné analytické zpracování dat a vytvoření prediktivního modelu pro hodnocení chování uživatelů na sociální síti. Závěrečné posouzení účelnosti navrženého modelu je provedeno formálním ověřením a případovou studií. Pro ověření případovou studií byl navržený artefakt implementován v praxi s názvem Model PM, který využívá náborovou aplikaci (Práce na míru) pro extrakci facebookových dat. Pro stanovení prediktorů chování uživatelů na sociální síti byl využit osobnostní test (MBTI). Pomocí shlukové analýzy a strojového učení (resp. rozhodovacích stromů) vznikl stochastický prediktivní model, který určuje osobnostní typ kandidátů (správnost predikce osobnostní kategorie MBTI je v rozpětí mezi 68 % až 84 % u jednotlivých případů s konfidencí v rozpětí mezi 43 % až 81 %). Případová studie potvrdila účelnost modelu pro podporu náboru zaměstnanců a došlo k jeho reálnému nasazení do praxe.
Metodika klasifikace dokumentů ve firmě v rámci ECM
Kučerová Zrálíková, Václava ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Braun, Vojtěch (oponent)
Podniky v dnešní době musí nakládat s velkým množstvím podnikového obsahu. Aby bylo možné ho během jeho celého životního cyklu kvalitně řídit, je nutné, aby dokumenty byly opatřeny správnými metadaty, která to zaručí. Cílem této diplomové práce je návrh metodiky klasifikace zákaznických dokumentů, která zachycuje proces návrhu třídění přes testování až po údržbu v běžném provozu a případný drobný vývoj. Práce je zpracováním tématu jedinečná, neboť používá průnik knihovnické vědy s informačními technologiemi. Metodika mimo jiné obsahuje i návrh věcného selekčního jazyka a návrh IT služeb, které mají zajistit kvalitu poskytované klasifikace. Celá práce je rozdělena na dvě části, teoretickou, ve které jsou představeny základní pojmy, teorie kategorizace a normy, standardy a zákony, které mají na oblast vliv. Druhá část je praktická, obsahuje samotnou metodiku.
Sociální sítě jako nástroj konkurenceschopnosti
Pěničková, Markéta ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich možného využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části práce jsou nejprve objasněny základní pojmy a definice, které s problematikou sociálních sítí blízce souvisí. Následně se práce důkladně zabývá oblastmi podnikové sféry, v nichž lze sociální sítě využít. V práci jsou dále charakterizováni zástupci nejpoužívanějších světových sociálních sítí spolu s uvedením jejich možného využití pro podnikovou praxi. Teoretickou část práce poté završuje kapitola, která popisuje a hodnotí analytické nástroje sloužící k monitoringu a analyzování sociálních sítí. Praktická část práce se zabývá Estetickým centrem Marttinéz a jeho konkurenty mezi kadeřnickými a kosmetickými salóny. Nejprve je zde uskutečněna analýza zabývající se současným postojem salónu k sociálním sítím a dále pak analýza konkurenčních salónů odhalující jejich chování na poli sociálních sítí. Hlavním výstupem praktické části je soubor jistých doporučení týkající se monitoringu sociálních sítí Estetického centra.
Analýza interní komunikace a využití nástrojů ICT pro komunikaci v konkrétní organizaci
Jeništová, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Rohlíčková, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou interní komunikace v konkrétní firmě a na základě metody dotazníkového šetření a rozhovoru s majitelem společnosti poskytuje návrhy na její zlepšení. Teoretická část se věnuje definicí interní komunikace, jejím vlivem na fungování firmy a faktory, které ji ovlivňují. Dále jsou uvedeny různé komunikační nástroje, zacílené na ICT nástroje, které mohou firmy využívat pro efektivní interní komunikaci. Praktická část je aplikací získaných poznatků na situaci konkrétní společnosti. Cílem je analyzovat současnou situaci interní komunikace, určit její slabá místa a navrhnout možná řešení na jejich odstranění.
Životní cyklus projektu webové prezentace v sektoru B2B
Dušek, Václav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bubeníček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě nové webové prezentace divizního úseku ITreklama společnosti DISKUS spol. s r.o. Tvorba nového webového řešení s sebou nese specifické potřeby, a to především kvůli obchodnímu zaměření na sektor B2B, do něhož tento divizní úsek spadá. Projekt využívá tradičního přístupu k řízení se všemi jeho relevantními nástroji, aby bylo dosaženo co nejvyšší přidané hodnoty. Hlavním cílem je úspěšné spuštění nové webové prezentace a mezi dílčí cíle patří identifikace potřeb cílové skupiny a popis specifických nároků na webovou prezentaci v obchodním sektoru B2B. Vysvětlení životního cyklu projektu, spolu s identifikací specifických potřeb pro webovou prezentaci v sektoru B2B, má následně sloužit i jako metodika pro oblast tvorby webových B2B prezentací.
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
Pála, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Francová, Dana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategií na sociálních médiích a marketingovou komunikací na sociální síti Facebook. Hlavním cílem je provedení analýzy jednotlivých kroků strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci. V teoretické části je nejprve obecně popsán internetový marketing. Dále práce obsahuje seznámení se sociálními sítěmi, jejich vývojem, definicí, principy a také přínosy pro firmy. Detailně se poté práce věnuje jednotlivým krokům strategie na sociálních médiích a hlavním částem marketingové komunikace na sociální síti Facebook. Praktická část obsahuje analýzu kroků navržené strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook, která je v případě zjištěných nedostatků doplněna autorem diplomové práce na základě shrnutých teoretických východisek. Výstup analýzy s návrhy autora této diplomové práce představuje zároveň praktický návod pro projekty podobného typu.
Komparace cashback portálu a návrhy na jeho zlepšení v konkrétní organizaci
Smetanová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Záruba, Tomáš (oponent)
Diplomová práce na téma Komparace cashback portálu a návrhy na jeho zlepšení v konkrétní organizaci se zabývá srovnáním tří cashback portálů (PlnaPenezenka.cz, VratnéPeníze.cz a TopCashback.uk), a také návrhy na zlepšení cashback portálu PlnaPenezenka.cz. Teoretická část je zaměřena především na online marketing a jeho vybrané nástroje (SEO, e-mailing, PPC, affiliate marketing, atd.). V další části teoretické práce je představen webdesign, jeho trendy roku 2015 a také prvky pro přehledný web pro uživatele. V praktické části je nejprve představena malá rozvíjející se firma 5DM.cz a její tři hlavní projekty (slevový agregátor TopSleva.cz, affiliate síť Affiliate Club a cashback portál PlnaPenezenka.cz). Dále je provedeno srovnání tří cashback portálů PlnaPenezenka.cz, VratnéPeníze.cz a TopCashback.uk, přičemž je kromě slovního srovnání vypracováno porovnání pomocí vícekriteriálního rozhodování, metoda váženého hodnocení variant. Další část praktické práce je zaměřena na návrhy pro zlepšení cashback portálu PlnaPenezenka.cz, s cílem zlepšení služeb pro uživatele, přilákání nových uživatelů, což souvisí i se zvýšením zisku firmy 5DM.cz a také odlišení se od ostatních českých cashback portálů a přiblížit se oblíbeným dlouho fungujícím zahraničním cashback portálů, např. TopCashback.uk či Quidco.com.
Analýza a vývoj responzivního rozhraní webových stránek
Beránek, Jakub ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Soukup, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou a vývojem responzivního rozhraní webových stránek internetového obchodu. Celá práce je rozdělena na několik kapitol, které lze rozdělit celkově na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V první teoretické části jsou vysvětleny různé pohledy a analýzy, které je potřeba definovat pro tvorbu webu a možnosti vývoje internetových stránek spolu s otestováním správnosti jednotlivých kroků a postupů. Praktická část spočívá v realizaci návrhu a vytvořeních grafických návrhů typových stránek firmy na základě informací získaných z analýzy přístupnosti a použitelnosti původních stránek a stránek konkurence. Součástí tvorby návrhu a grafiky je uživatelské testování se zapracováním připomínek a nalezených chyb. Díky získaným poznatkům je v závěrečné části navržen a implementován nový vzhled spolu s podklady pro případný další vývoj a rozšíření možností do budoucna.
Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.
Komunikace a prezentace informací JVTP - analýza a návrh řešení
Mlčák, František ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Chrobočková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem komunikace a prezentace informací ve společnosti Jihočeský vědeckotechnický park (JVTP). Informace jsou základní složkou komunikace, proto je žádoucí, aby splňovaly určité znaky kvality. Ty jsou spolu s komunikací charakterizovány v teoretické části. Pozornost je soustředěna především na komunikační etapy projektu a nástroje komunikace. Analytická část je rozdělena na dva okruhy. Analýza prostředí odhalila potenciál inovačního prostředí Jihočeského kraje a také nízké povědomí o JVTP. Analýza JVTP, zaměřená na jeho služby a působení, zjistila silné a slabé stránky projektu, včetně nedostatečné komunikační aktivity. Výstupem analytické části je komplexní analýza inovačního prostředí, identifikace klíčových témat ke komunikaci a zjištění mediální reflexe o JVTP, včetně inovací a výzkumu. K tomu byly využity metody analýzy interních dokumentů, elektronických zdrojů a dotazníkového šetření. Výstupy analýzy byly konfrontovány se třemi stanovenými hypotézami. Veškeré získané poznatky jsou aplikovány ve třetí kapitole, návrhu řešení. Nástroje komunikace jsou efektivně rozděleny do tří komunikačních etap. Spolu s klíčovými tématy, nástroji mediální a přímé komunikace, včetně webové prezentace, vytváří ucelený rámec pro efektivní komunikaci a prezentaci informací JVTP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Střížová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.