Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Contemporary System of Fashion
Srbová, Kateřina ; Rozbořil, Blahoslav (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Módní průmysl je podmíněný budováním (jednotné) uniformity jedinečnosti jednotlivce skrze ztotožnění se s tím, co symbolicky, obsahově nebo objektově reprezentuje model. [Módní] návrhář operuje se společenským přijímáním konceptů rovnosti, sociální spravedlnosti či feminismu jako s produkty. Výzvou pro něj není přijímání a vytváření skutečných hodnot, ale prodej toho, co by tyto hodnoty mohly reprezentovat, kdyby je společnost přijala. Ztotožnění se s konceptem sebepřijetí tak při sledování catwalkového narativu znamená zírat na materiálovou reprezentaci řvoucí afektovanosti. Společnost ji přijímá tím, že si kupuje to, co by ji mohlo reprezentovat. Kontroverze je manifestovaná skrze to, jak materiálově a osobnostně reprezentovat hodnoty, které většinová společnost zatím nepřijímá. Módní návrhář tyto reprezentační objekty odívá do konkrétních entit/lidí a módní molo tak funguje jako spekulativní model budoucnosti. Postupným prouděním těchto modelů do mainstreamu společnost tyto hodnoty nepřijímá, ale pouze je obléká. V přítomnosti je totiž každá hodnota sezónní. Bakalářská práce se zabývá současným módním systémem.
writer.axdx
Srbová, Kateřina ; Fincato, André (oponent) ; Fišerová, Barbora (vedoucí práce)
Napsat větu, přečíst si ji znovu, vybrat část, která má být kurzívou, označit ji myší nebo pohybem prstů po touch padu či klávesnici (ups, o jeden znak vedle), zopakovat označení (tentokrát správně, uf), najít správné tlačítko nebo použít příslušnou klávesovou zkratku, napsat další větu, odstavec, kapitolu, esej, knihu… Co se stane v případě, že spadne internet, selže pravidelné ukládání, verze potřebného softwaru není aktuální? Většina běžně používaných nástrojů pro psaní textu nabízí spoustu možností formátování a tím směřují pozornost jinam než na samotné psaní. Tato diplomová práce přibližuje jejich funkce, (vzájemnou) kompatibilitu a uživatelskou zkušenost. Jejím cílem je vytvořit specifikaci nástroje writer.axdx, který by měl fungovat jako textový editor pro projekty v rámci community-software.axdx (ekosystém nástrojů a metod sloužící komunitám). Cílem tohoto nástroje je vrátit pozornost zpět k samotnému psaní, ve formátu, který není omezený proprietárním softwarem a nerozsype se při otevření v jiném editoru. Poskytnout možnost práce s textem podle vlastních potřeb, které jsou jindy definovány potřebami nebo metodami tzv. pokročilého uživatele. Mít vše, co je k psaní potřeba a nic z toho, co potřeba není.
Druhy podílů ve společnosti s ručením omezeným
Srbová, Kateřina ; Černá, Stanislava (vedoucí práce) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Druhy podílů ve společnosti s ručením omezeným Abstrakt Převládající dispozitivní úprava v zákoně o obchodních korporacích dává značný prostor autonomii vůle jeho adresátům. Ti si tak mohou pro určité záležitosti, u nichž to zákon dovoluje, dohodnout vlastní úpravu práv a povinností, jak je tomu i v případě druhů podílů ve společnosti s ručením omezeným, což je téma, kterému je věnována tato práce. Zákon o obchodních korporacích umožňuje, aby společenská smlouva společnosti s ručením omezeným připustila vznik různých druhů podílů. Blíže však již nespecifikuje, jaké konkrétní druhy podílů je či naopak není možné vytvořit, ani nevymezuje limity, které je potřeba při jejich vytváření dodržet. Hlavním cílem této práce je proto vymezit, jaké jsou tyto limity pro vytváření jednotlivých druhů podílů ve společnosti s ručením omezeným a která práva a povinnosti spojená s podílem je možné různě modifikovat či zcela odebrat tak, aby právě takovou modifikací došlo k vytvoření zvláštního druhu podílu. Práce je rozdělena celkem do tří hlavních kapitol a jejich podkapitol. První kapitola je věnována podílu ve společnosti s ručením omezeným jako obecnému pojmu, jeho obsahu a pojetí jakožto předmětu právních vztahů. Druhá kapitola je zaměřena na limity tvorby druhů podílů ve světle občanského zákoníku, kterými jsou zejména...
The Contemporary System of Fashion
Srbová, Kateřina ; Rozbořil, Blahoslav (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Módní průmysl je podmíněný budováním (jednotné) uniformity jedinečnosti jednotlivce skrze ztotožnění se s tím, co symbolicky, obsahově nebo objektově reprezentuje model. [Módní] návrhář operuje se společenským přijímáním konceptů rovnosti, sociální spravedlnosti či feminismu jako s produkty. Výzvou pro něj není přijímání a vytváření skutečných hodnot, ale prodej toho, co by tyto hodnoty mohly reprezentovat, kdyby je společnost přijala. Ztotožnění se s konceptem sebepřijetí tak při sledování catwalkového narativu znamená zírat na materiálovou reprezentaci řvoucí afektovanosti. Společnost ji přijímá tím, že si kupuje to, co by ji mohlo reprezentovat. Kontroverze je manifestovaná skrze to, jak materiálově a osobnostně reprezentovat hodnoty, které většinová společnost zatím nepřijímá. Módní návrhář tyto reprezentační objekty odívá do konkrétních entit/lidí a módní molo tak funguje jako spekulativní model budoucnosti. Postupným prouděním těchto modelů do mainstreamu společnost tyto hodnoty nepřijímá, ale pouze je obléká. V přítomnosti je totiž každá hodnota sezónní. Bakalářská práce se zabývá současným módním systémem.
Progresivní účinek tvořivé intonace na rozvoj hudebnosti žáků
Srbová, Kateřina ; Váňová, Hana (vedoucí práce) ; Veverková, Jana (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na dva celky. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky o hudebně psychologických kategoriích, jejichž součástí je také hudebnost. Té je věnována další kapitola teoretické části. Poslední kapitolou je tvořivost, její charakteristika a specifika ve využití na prvním stupni základní školy. V praktické části byla použita metoda techniky paralelních skupin, jejímž cílem bylo zjistit vliv tvořivé intonace na rozvoj hudebnosti žáků. Experimentálního vyučování se zúčastnilo 22 žáků, kontrolní skupinu zastupoval stejný počet žáků. Respondenti byli ze dvou čtvrtých tříd prvního stupně základní školy. Dále je v praktické části uvedena analýza výsledků empirického výzkumu, který byl realizován kolektivní prověrkou hudebnosti. Výzkumem bylo prokázáno, že žáci, u nichž je rozvíjena tvořivá intonace, dosahují v hudebnosti lepších výsledků, než žáci vzděláváni běžnými metodami hudební výchovy. KLÍČOVÁ SLOVA hudebnost, hudební tvořivost, tvořivá intonace, prověrka hudební tvořivosti, hudební výchova, první stupeň ZŠ, experimentální vyučování

Srbová, Kateřina ; Uhlář, Pavel (vedoucí práce)
Komiksy ve výuce přírodopisu
Srbová, Kateřina ; Hlaváčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je zmapovat otázku učebních stylů žáků a didaktického využití komiksů ve výuce přírodopisu/biologie. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou u vyučujících zjišťovány jejich zkušenosti a návrhy pro zapojení komiksu do výuky, spolu s jejich názory na to, jaké výhody a nevýhody může komiks přinášet. Dále dotazník zkoumá problematiku učebních stylů žáků a přístupu učitelů k vizuálně přijímajícím žákům. Z výsledků odpovědí 253 respondentů je patrné, že by kantoři využili možnosti zpracovaných edukačních komiksů do výuky přírodopisu/biologie. Nejžádanějšími tématy jsou evoluční biologie, ekologie a fotosyntéza. Tvůrčí část pracuje s výsledky části výzkumné, tudíž jsou představeny čtyři výukové komiksy vybrané na základě nejžádanějších témat. Součástí materiálu jsou i pracovními listy obsahující otázky a úkoly související s danou učební látkou. Veškerý didaktický materiál je doprovázen metodickým komentářem pro učitele.
Rozvíjení klíčových kompetencí k řešení problému v centrech aktivit programu "začít spolu"
Srbová, Kateřina ; Tomková, Anna (oponent) ; Kargerová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce "Rozvíjení klíčové kompetence řešení problému v centrech aktivit programu Začít spolu" se věnuje tématu center aktivit v programu Začít spolu a otázce, jakým způsobem lze v centrech rozvíjet klíčové kompetence, konkrétně kompetence řešení problémů. Teoretická část popisuje současné pojetí výuky v kontextu Evropského trendu výchovy a vzdělávání. Prezentuje program Začít spolu, jeho východiska, strategie a zásady. Mapuje myšlenku center aktivit v historickém kontextu a popisuje jejich pojetí v programu Začít spolu. Výzkumná část vychází z problematiky integrace klíčových kompetencí do výuky. Akční výzkum dokumentuje cestu jejich začleňování do praxe center akivit programu Začít spolu na jedné základní škole v Praze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 SRBOVÁ, Kamila
12 SRBOVÁ, Kateřina
3 SRBOVÁ, Klára
3 Srbová, Karolína
3 Srbová, Klára
2 Srbová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.