Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Srbecký, Michal (oponent)
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Srbecký, Michal ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Bezstarostová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je představit prodej originálních dílů společnosti ŠKODA Auto a potvrdit hypotézu, že v současné době jsou data o počtech vozidel značky Škoda na tuzemských silnicích získávána nesprávným způsobem vedoucím k neobjektivním marketingovým analýzám, které slouží jako podklady pro rozhodování. Při potvrzení této hypotézy je požadován návrh nového systému zjišťování těchto dat, který bude schopný provozu v dlouhodobém horizontu. V práci bude nutné specifikovat zdroje dat, jejich plausibilitu, stanovit využitelné informace jako například počty, stáří, modely, motorizace, segmentace a podobně. Ze zjištěných dat bude mým úkolem provést tržní analýzy potenciálu prodeje originálních dílů. Na data získaná novým způsobem je kladen požadavek na jejich vhodné využití pro prodejní účely a práci se zákazníkem.
Popis a analýza prostředí produktu
Srbecký, Michal ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Bakalářská práce pojednává o čínském automobilovém trhu, jeho charakteristice, shrnutí a návrhu modelu určeného přímo pro tento a jemu podobné asijské trhy. Práce je aplikovaná na podnik Škoda Auto.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.