Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy.
Soucha, Filip ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy Autor: Bc. Filip Soucha Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Cíle: Zjistit a porovnat úroveň tělesné zdatnosti, pohybových dovedností a množství podkožního tuku u dětí na 1. stupni základní školy. Dalším cílem je zjistit vzájemné vztahy mezi tělesnou zdatností, pohybovými dovednostmi a množstvím podkožního tuku. Metody: Výzkumný soubor se skládá z žáků třetích, čtvrtých a pátých tříd základní školy (n=77). Pro zjištění úrovně tělesné zdatnosti bylo využito Unifittestu (6-60), pro zjištění pohybových dovedností byl použit test TGMD-2 a pro zjištění podkožního tuku proběhla somatická měření, která jsou součástí Unifittestu (6- 60). Výsledky: 32% dětí dosáhlo v testu tělesné zdatnosti průměrné skóre dle testové normy. Nad i pod průměrnou hranicí se nacházel stejný počet dětí, a to 34%. U 79% dětí jsme v testu tělesné zdatnosti zjistili nevyrovnané výsledky, kdy nejlepší výsledky byly většinou dosaženy v testu leh-sed a nejhorší výsledky ve vytrvalostním člunkovém běhu. U 50% dětí jsme zjistili nadprůměrné množství podkožního tuku.. V motorickém testu dosáhlo 70% procent dětí podprůměrných výsledků. Lepších výsledků dosahovali děti v lokomotorickém subtestu v porovnání s manipulativním...
Funkce a využití učebnic pro výuku informaticky zaměřených předmětů vzdělávací oblasti ICT na středních odborných školách v ČR
Soucha, Filip ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zda žáci a učitelé na středních odborných školách a středních odborných učilištích využívají tištěné učebnice IKT, jakým způsobem využívají jakých důvodů případně tištěné učebnice nepoužívají jak si představují ideální tištěné učebnice pro IKT předměty Teoretická část se zabývá pojmem učebnice a oučasný tištěných učebnic výzkumné části jsou představeny výsledky kvantitativního výzkumného šetření alizovaného mezi žáky vybrané střední odborné školy a středního odborného učiliště učiteli různých středních odborných škol a středních odborných učilišť Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření. Dotazník pro žáky se skládal z položek. Dotazník pro učitele z 16 položek. výzkumného šetření že žáci tištěné učebnice nevyžadují ani nepotřebují. Stejně tak i pro učitele tištěné učebnice nejsou hlavním zdrojem informací v předmětech IKT, přestože někteří je využívají k sestavování učebního plánu, rozvržení si látky nebo zadávání domácích úkolů. Jako představu ideální učebnice mají učitelé sadu tematicky zaměřených učebnic vždy na jednu oblast. Protikladem jsou žáci, kteří ani nemají představu ideální učebnice měla vypadat, zřejmě kvůli pohlcení moderními technologiemi, které u žáků způsobuje nevyužívání tištěných učebnic. KLÍČOVÁ SLOVA učebnice, adolescent, učitel
Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy.
Soucha, Filip ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy Autor: Bc. Filip Soucha Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Cíle: Zjistit a porovnat úroveň tělesné zdatnosti, pohybových dovedností a množství podkožního tuku u dětí na 1. stupni základní školy. Dalším cílem je zjistit vzájemné vztahy mezi tělesnou zdatností, pohybovými dovednostmi a množstvím podkožního tuku. Metody: Výzkumný soubor se skládá z žáků třetích, čtvrtých a pátých tříd základní školy (n=77). Pro zjištění úrovně tělesné zdatnosti bylo využito Unifittestu (6-60), pro zjištění pohybových dovedností byl použit test TGMD-2 a pro zjištění podkožního tuku proběhla somatická měření, která jsou součástí Unifittestu (6- 60). Výsledky: 32% dětí dosáhlo v testu tělesné zdatnosti průměrné skóre dle testové normy. Nad i pod průměrnou hranicí se nacházel stejný počet dětí, a to 34%. U 79% dětí jsme v testu tělesné zdatnosti zjistili nevyrovnané výsledky, kdy nejlepší výsledky byly většinou dosaženy v testu leh-sed a nejhorší výsledky ve vytrvalostním člunkovém běhu. U 50% dětí jsme zjistili nadprůměrné množství podkožního tuku.. V motorickém testu dosáhlo 70% procent dětí podprůměrných výsledků. Lepších výsledků dosahovali děti v lokomotorickém subtestu v porovnání s manipulativním...
Regenerace ve fotbale
Soucha, Filip ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Název práce: Regenerace ve fotbale Autor práce: Filip Soucha Katedra: Katedra tělesné výchovy Vedoucí bakalářské práce: PaedDr. Ladislav Pokorný Abstrakt: Cílem bakalářské práce je nahlédnout do různých fotbalových klubů na různých soutěžních úrovních, a v nich se zabývat problematikou regenerace. Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřím na zatížení ve fotbale a jeho dopad na sportovce. Budou shrnuty všechny dostupné regenerační metody a prostředky, které se ve fotbale využívají, a tyto metody a prostředky budou stručně charakterizovány. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření, směřujícího k hráčům z vybraných klubů. Má za cíl podat ucelený přehled o oblasti regenerace ve fotbale. Tohoto přehledu bude dosaženo pomocí dílčích cílů: zaprvé zjistit informovanost a názory na potřebnost regenerace a jejího využívání, zadruhé, zda hráčům klub poskytuje regenerační prostředky, a v neposlední řadě, zda má regenerace vliv na procento zraněných hráčů. Výstupem praktické části budou zpracované výsledky a jejich vyhodnocení v přehledných tabulkách a grafech. Klíčová slova: fotbal, regenerace, zranění

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.