Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika zařazení hub (Fungi) do výuky přírodovědy na 1. stupni ZŠ
Sochůrková, Eliška Lucie ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
NÁZEV: Problematika zařazení hub (Fungi) do výuky přírodovědy na 1. stupni ZŠ AUTOR: Eliška Lucie Sochůrková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra biologie a environmentálních studií VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová práce obsahuje přehled vývoje předmětu přírodověda, analýzu současných kurikulárních dokumentů, analýzu učebnic přírodovědy pro 4. a 5. ročník z různých vydavatelství zaměřující se na téma houby, interview s devíti učiteli z praxe o tom, jak oni realizují výuku tohoto tématu ve svých hodinách a návrh projektu Antibiotika - trochu jiné houby, který zajímavou formou seznámí žáky s fungováním antibiotik, s jejich historickým vývojem i aktuálními výzvami. Cílem práce je zjistit současný stav zařazení tématu houby v přírodovědě na 1. stupni základních škol a také inspirovat učitele k využití velké rozmanitosti této říše, například rozšířením učiva o plísně, kvasinky či dřevokazné druhy hub. Téma houby najdeme v RVP a některých ŠVP, obsahují jej všechny zkoumané učebnice. Do své výuky jej implementuje většina z dotazovaných učitelů, soustředí se převážně na výskyt hub v lese a pravidla jejich sběru. KLÍČOVÁ SLOVA: Houby, přírodověda, učebnice, interview

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.