Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie Boskovické spojky
Jung, Jiří ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce řeší návrh tzv. Boskovické spojky, tedy tratě umožňující přímou jízdu vlaků z Brna do Boskovic mimo železniční stanici Skalice nad Svitavou. V rámci práce je navržena vlastní trasa spojky včetně napojení do traťového úseku Rájec-Jestřebí – Skalice nad Svitavou a Skalice nad Svitavou – Boskovice.
Studie rekonstrukce žst. Letovice
Dorko, Patrik ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Letovice pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce se dále zabývá úpravou železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění stanice. Součástí práce je také prověření možnosti vložení nove zastávky.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 82,886-85,65 včetně technologie prací
Diblík, Milan ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční jednokolejné tratě 510A Trutnov hl. n. – Chlumec n. C. v km 82,886 – 85,65. Práce obsahuje geometrickou úpravu parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Součástí práce je dále také řešení železničních přejezdů podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění tratě a technologie práce.
Studie rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl.n.
Raif, Lukáš ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byla rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl. n. Byla navržena nová nástupiště a přístup na nástupiště tak, aby vyhovovala pohybu osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Dále bylo nově navrženo uspořádání kolejí a kolejová rozvětvení. Součástí práce bylo také odvodnění železniční stanice a návrh železničního svršku a spodku.
Rekonstrukce železniční tratě Hanušovice - Jeseník mezi km 23,300 a km 26,269
Mikulenka, Lukáš ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné železniční tratě Hanušovice - Jeseník v úseku od km 23,300 do km 26,269 (po zv 5 v železniční stanici Horní lipová). Součástí rekonstrukce je také řešení přejezdu P4289 a obnova odvodnění tratě.
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Francová, Aneta ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Rekonstrukce železniční stanice Veselí nad Moravou
Klar, Vít ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Veselí nad Moravou. Součástí přestavby bude obnova železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění a renovace nástupišť pro umožnění přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. Práce také řeší návrh geometrických parametrů koleje a skupin výhybek v obou zhlavích stanice tak, aby se dle požadavků zvýšila maximální rychlost vlaků při jejich průjezdu. V neposlední řadě se podařilo zpřehlednit a zjednodušit kolejové schéma stanice.
Rekonstrukce traťového úseku Ostrava-Kunčice - Ostrava-Vítkovice
Mojžíšek, Dominik ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh rekonstrukce traťového úseku Ostrava-Kunčice – Ostrava-Vítkovice. Zaměřuje se na návrh úpravy geometrických parametrů koleje, návrh vhodné skladby železničního svršku a spodku, návrh rekonstrukce kunčického zhlaví v žst. Ostrava-Vítkovice, návrh obnovy odvodnění, technologie práce a je uveden výkaz výměr. Prověřeno bylo zvážení možnosti zvýšení traťové rychlosti.
Rekonstrukce železniční stanice Jaroměř
Diblík, Milan ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem práce je rekonstrukce železniční stanice Jaroměř za účelem zvýšení rychlosti průjezdu vlaků, zlepšení bezpečnosti a komfortu cestujících při nastupování a vystupování a přístupu k vlakům. Rekonstrukce zahrnuje navržení nových konstrukcí. Nástupiště budou rekonstruována na výšku nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice a budou splňovat požadavek na bezbariérový přístup podchodem. Ve stanici bude navržen nový systém odvodnění. Rekonstrukce bude provedena dle platné legislativy.
Rekonstrukce železničních stanic Ledeč nad Sázavou a Chotěboř
Sobotka, Lukáš ; Kozlík, David (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá rekonstrukcí žst. Ledeč nad Sázavou tak, aby vyhovovala současnému provozu a přitom byla splněna platná legislativa, zejména co se týče přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V žst. Chotěboř bylo vloženo nástupiště podle platné legislativy, přitom zásahy do kolejiště byly minimální.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Sobotka, Ladislav
6 Sobotka, Libor
4 Sobotka, Lubomír
9 Sobotka, Luboš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.