Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Působnost valné hromady společnosti s ručením omezeným
Snížek, Martin ; Štenglová, Ivanka (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
P sobnost valné hromady spole nosti s ru ením omezeným Cílem této diplomové práce je analyzovat jednotlivé otázky nále ící do p sobnosti valné hromady spole nosti s ru ením omezeným, p edstavit rozdílné názory právní teorie a judikatury na konkrétní sporné otázky a p ednést vlastní názory a e ení sporných otázek. Toto téma jsem si vybral proto, e spole nost s ru ením je nejroz í en j í formou obchodní spole nosti v eské republice, tak e pova uji toto za dob e vyu itelné v praxi. Tato práce se skládá z úvodu, ty kapitol a záv ru. První kapitola vymezuje základní pojmy týkající se spole nosti s ru ením omezeným. Tato kapitola je rozd lena na p t ástí. První ást obecn vymezuje spole nost s ru ením omezeným. Druhá ást se zabývá valnou hromadou spole nosti s ru ením omezeným a její pozicí v rámci spole nosti. T etí ást obecn vymezuje pojem p sobnosti valné hromady a zabývá se také jejím p estoupením. ást tvrtá se zabývá rozhodováním spole ník mimo valnou hromadu a ást pátá presentuje zvlá tnosti rozhodování jedno lenných spole ností. Druhá kapitola se zabývá okruhy p sobnosti sv enými valné hromad zákonem. Tato kapitola se d lí na patnáct ástí. ásti první a trnáctá pojednávají o jednotlivých kompetencích valné hromady zakotvených v ustanoveních § 125 odst. 1 písm. a) a n) obchodního zákoníku. ást...
Působnost valné hromady společnosti s ručením omezeným
Snížek, Martin ; Štenglová, Ivanka (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
P sobnost valné hromady spole nosti s ru ením omezeným Cílem této diplomové práce je analyzovat jednotlivé otázky nále ící do p sobnosti valné hromady spole nosti s ru ením omezeným, p edstavit rozdílné názory právní teorie a judikatury na konkrétní sporné otázky a p ednést vlastní názory a e ení sporných otázek. Toto téma jsem si vybral proto, e spole nost s ru ením je nejroz í en j í formou obchodní spole nosti v eské republice, tak e pova uji toto za dob e vyu itelné v praxi. Tato práce se skládá z úvodu, ty kapitol a záv ru. První kapitola vymezuje základní pojmy týkající se spole nosti s ru ením omezeným. Tato kapitola je rozd lena na p t ástí. První ást obecn vymezuje spole nost s ru ením omezeným. Druhá ást se zabývá valnou hromadou spole nosti s ru ením omezeným a její pozicí v rámci spole nosti. T etí ást obecn vymezuje pojem p sobnosti valné hromady a zabývá se také jejím p estoupením. ást tvrtá se zabývá rozhodováním spole ník mimo valnou hromadu a ást pátá presentuje zvlá tnosti rozhodování jedno lenných spole ností. Druhá kapitola se zabývá okruhy p sobnosti sv enými valné hromad zákonem. Tato kapitola se d lí na patnáct ástí. ásti první a trnáctá pojednávají o jednotlivých kompetencích valné hromady zakotvených v ustanoveních § 125 odst. 1 písm. a) a n) obchodního zákoníku. ást...
Moderní web
Snížek, Martin ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce ukazuje, jaké vlastnosti by měl splňovat moderní web, a pomocí kterých technologií toho může být docíleno. Tato práce má především ukázat, jaké jsou v dnešní době nepsané požadavky na nově vznikající weby, aby držely krok s nejnovějšími trendy. Zároveň ukazuje, ze kterých technologických komponent může být poskládán. V teoretické části je nastíněno, jakému historickému vývoji se dostalo webu, na což je navázáno tím, jaká je aktuální etapa vývoje a jakými novými možnostmi je dnešní web vybaven. V další části práce je popsáno, jaké jsou dnes požadavky na moderní web a jakými technologiemi mohou být tyto požadavky naplněny. V praktické části se věnuji zhotovení nového, moderního webu (od návrhu až po realizaci včetně testování a optimalizaci), který je založen na nejmodernějších technologiích a trendech v této oblasti.
Strategie francouzských výrobců automobilů na mezinárodních trzích
Snížek, Martin ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce je věnována francouzským automobilkám Renault a PSA Peugeot Citroën s cílem komparace jejich strategií na mezinárodních trzích. V první kapitole jsou popsána specifika jednotlivých trhů, přičemž důraz je kladen na rozlišení tradičních automobilových center a rozvíjejících se ekonomik. Ve druhé části práce je představena automobilka Renault a její působení na mezinárodních trzích, které je blíže zkoumané pomocí analýzy produkční činnosti (geografické rozmístění a jeho vývoj v čase, formy vstupu na nové trhy) a prodejů. Třetí kapitola pak stejnou formou charakterizuje automobilku PSA Peugeot Citroën. Autor dochází k závěru, že ačkoliv Francie a Evropa zůstávají hlavními trhy pro obě automobilky, jejich význam se stále zmenšuje ve prospěch rozvojových zemí. Dále bylo zjištěno, že oba výrobci využívají pro vstup na nové trhy spolupráce s dalšími automobilkami.
Webová aplikace na vytváření grafických pozvánek
Snížek, Martin ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem aplikací, především pak webových aplikací. Pojedná-vá o postupu při vývoji těchto aplikací. Zároveň poukazuje na záležitosti, které se ne-smějí podceňovat a na které je zapotřebí si dát při vývoji webových aplikací pozor. Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci, která umožní vytváření grafických pozvá-nek. V analytické části je především definován cílový uživatel takovéto aplikace. Dále práce obsahuje i předběžnou analýzu zájmu o danou aplikaci. Je třeba posoudit, zda produkt přinese cílové skupině dostatečný přínos. Na základě dostupných dat lze dolo-žit, že nově vzniklá aplikace bude pro případné uživatele velice přínosná. V praktické části jsou nejprve definovány požadavky, jaké musí výsledná aplikace splňovat. Dále je popsáno, jak by tato aplikace měla fungovat a jak by měl vypadat její výstup. Dále následuje návrh a zhotovení dané aplikace. V této části jsou popsány dílčí problémy, se kterými se lze setkat. Ve fázi kdy je aplikace hotova, jsou představeny ně-které její funkce, následně ale i odhalené nedostatky. V konečné fázi je spuštěn uživatel-ský test, který odhalil další nedostatky a nedostatečně vyřešené problémy, které musejí být před spuštěním aplikace opraveny.
Francouzský automobilový průmysl a jeho vývojové tendence
Snížek, Martin ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Automobilový průmysl ve své historii prošel mnohými změnami. Mezi ty nejvvýznamnější v posledních letech patří přesun produkce do rozvojových zemí, což je spolu se současnou situací na poli automobilového průmyslu a dalšími tendencemi popsáno v první kapitole této bakalářské práce. Ve vyspělých ekonomikách, mezi které patří i ve druhé kapitole zkoumaná Francie, roste produkce pomaleji či přímo klesá. Francouzská ekonomika se navíc potýká s problémem, že domácí automobilky vyrábějí stále menší část produkce na francouzském území. Touto problematikou se prostřednictvím analýzy produkce společnosti PSA Peugeot Citroën zabývá třetí kapitola práce. Autor dochází k závěru, že kromě přesunu produkce v souladu s globálními změnami si automobilka zajišťuje konkurenceschopnost alokací výroby na blízké evropské trhy.
Návrh uživatelského rozhraní studijního informačního systému VŠE
Šromek, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Snížek, Martin (oponent)
Cílem této práce je analyzovat stav uživatelského rozhraní současného integrovaného studijního informačního systému VŠE (ISIS), popsat jeho chyby na základě uživatelského testu a navrhnout jeho použitelnější řešení. V práci je také zahrnut popis současných trendů vývoje uživatelského rozhraní a popis nástrojů a technik, které jsou v návrhu využívány. Přínos práce spočívá v praktickém řešení nového návrhu uživatelského rozhraní informačního systému pro studenty. Úvodní část je věnována popisu významu uživatelského rozhraní a kdo se na jeho návrhu podílí. Další část práce popisuje vývoj a moderní trendy návrhu uživatelského rozhraní nejpoužívanějších služeb jako Google, Facebook a další. V praktické části popisuji hlavní chyby současného stavu ISIS a závěrečná část je věnována návrhu řešení nové struktury systému a uživatelského rozhraní.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Tvorba obchodně úspěšného webu
Snížek, Martin ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce popisuje postup při tvorbě webu, který by měl být obchodně úspěšný. Cílem je shromáždit a popsat všechny potřebné kroky pro vytvoření takového webu. Nejedná se však o přesnou metodiku, ale spíše o volný návod. Při konkrétním webovém projektu by měly být vybrány kroky a způsob jejich realizace, které jsou pro daný projekt relevantní a jejichž provádění přinese patřičný efekt. V této práci popisuji své znalosti, zkušenosti a postřehy, které jsem získal během působení ve firmě H1.cz. Popisovaný postup je zároveň postupem, který se i v této firmě pro projekty nového webu používá. Popisovaný postup i celá práce je rozdělena na části: Vstupní studie, Analýza, Návrh, Implementace, Kontrola a Provoz webu. Na začátku práce se navíc zabývám tím, co je vlastně obchodně úspěšný web, ke kterému má celý postup směřovat. Obsahem Vstupní studie je seznámení se s oborem, ve kterém bude web působit, a odhad velikosti poptávky a předpokládaných nákladů. Analýza se zabývá cíli webu, cílovou skupinou, konkurencí a již existujícím webem. V Návrhu jsou popsány stanovení strategie webu a návrh struktury, navigace a jednotlivých stránek a sekcí webu. V části Implementace a Kontrola jsou popsány možnosti kontroly kvality při implementaci webu. V části Provoz webu se nacházejí vybrané poznatky vztahující se k využívání webu, jeho správě, propagaci a řízení pomocí KPI.

Viz též: podobná jména autorů
1 Snížek, Marko
2 Snížek, Michal
2 Snížek, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.