Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Šašek, Marek ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod zkratkou PPC (Pay per click). Cílem je implementace reklamních kampaní pro konkrétní internetový obchod za účelem zvýšení prodeje. K tomu je využita vyhledávací síť Google a reklamní systém AdWords, jenž je představen v teoretické části práce, kde nechybí ani vymezení základních pojmů z online marketingu a popis principů internetové reklamy. Pro úspěšnou reklamní kampaň je potřebné její měření a vyhodnocování, což je v praktické části prováděno pomocí AdWords a analytického nástroje Google Analytics. Práce je navíc zaměřena i na optimalizaci kampa-ní na základě naměřených dat. Na závěr je zhodnoceno splnění cílů a přínos reklam pro inzerovaný eshop.
mHealth a IoMT ve vrcholovém sportu
Zenkl, Lukáš ; Potančok, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh implementace mHealth a IoMT prvků do tréninku bojových sportů na závodní a vrcholové úrovni. Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh implementace mHealth pro vrcholový sport za účelem zvýšení výkonnosti, kvalitnější regenerace a tím i předcházení zranění. V práci je nejprve definován pojem mHealth a jeho pozice v moderním zdravotnictví, dále také pojmy IoT, IoMT a jejich dopad na zdravotnictví. Ve druhé části jsou vymezeny pojmy mHealth, IoMT a jejich pozice ve vrcholovém sportu. Další část se věnuje důležitému dílčímu cíli, kterým je analyzovat povědomí a využívání moderních technologií ve vrcholovém sportu. Na základě výsledků této analýzy je v další části navržena samotná implementace. Poslední část se věnuje vyhodnocení úspěšnosti implementace a přínosům pro sportovce.
Webová aplikace pro zobrazení stavu výrobního podniku
Melena, Jan ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
V dnešním světě moderních technologií je neustálý tlak na inovace v průmyslových odvětvích. Ať už se jedná o elektronizaci výroby, modernizaci strojů, zvyšování efektivity pracovníků nebo vymýšlení nových postupů ve výrobě. K této části neodmyslitelně patří nové způsoby, jak vizualizovat dostupná data podniku. V této bakalářské práci proto popisuji inovativní řešení vizualizace dat z výrobního podniku za použití moderních technologií pro rychlý vývoj, nasazení a budoucí rozšiřitelnost ať už o funkcionalitu, nebo na jiný typ podniku. Výstupem je funkční webová aplikace pro vizualizaci dat z výrobního podniku. Ta jsou tříděna ve dvou úrovních. První je podle výrobní linky, druhá třídí data podle externí aplikace, pro která jsou vizualizována. Aplikace je určena pro management, který má díky tomu neustálý přehled o stavu výrobního podniku. Tato práce je koncipována jako ukázka návrhu a implementace moderní webové aplikace, která je stavěna na Single-page principu za použití Angular frameworku, v době psaní ve verzi 4.0. Cílem není zdokumentovat vývoj, nýbrž nastínit, jak Single-page aplikace fungují a jejich praktické využití na ukázkovém projektu.
Optimalizace PPC kampaně
Tyrpekl, Daniel ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit průběh optimalizace PPC kampaně. V teoretické části je nejdříve PPC kampaň vysvětlena jako celek, poté je přikročeno k rozboru její struktury a jednotlivým možnostem optimalizace. Praktická část sestáva z určení cílů internetového obchodu, analýzy již probíhajících kampaní, tvorby nových kampaní a následné optimalizace dle určených cílů. Nakonec je vyvozen závěr o úspěšnosti reklamních kampaní pomocí různých ukazatelů. Práce je zpracována na základě konkrétních údajů čerpaných z jednoho z nejpoužívanějších PPC systémů v České republice - Google AdWords. Data poskytl internetový obchod s hodinkami Timestore.cz. Přínosem práce je především zvýšení objemu objednávek a tržeb internetového obchodu při současném zachování metriky ROAS.
Webová aplikace pro kalkulaci nutričních hodnot a monitorování nutričních potřeb
Morkus, Tomáš ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Bakalárská práce se zabývá návrhem a implementací webová aplikace pro kalkulaci nutricních hodnot a monitorování nutricních potreb. Práce je clenena na teoretickou a praktickou cást. V teoretické cásti je provedena analýza soucasných aplikací s obdobným zamerením. Dále je shrnuta problematika mashup aplikací. Soucástí je také úvod do základu dietologie. Praktická cást popisuje postup, jakým byla aplikace navrhována a implementována a jaké problémy pri jejím vývoji nastaly.
Analýza služeb založených na pozici a jejich integrace v oblasti turismu
Pokorný, Michal ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou služeb založených na pozici poskytovaných přes mobilní zařízení a jejich integrací v oblasti turismu. Východisky práce je definice termínu LBS, stručný popis a historie technologií využívaných těmito službami a přehled současného stavu trhu mobilních služeb založených na pozici. Hlavním cílem práce je návrh LBS aplikace pro využití v oblasti turismu a zjistit jaké součásti aplikace čeští zákazníci nejvíce využijí v závislosti na cíli jejich cesty. Tohoto bylo dosaženo pomocí vlastního dotazníkového průzkumu a porovnáním s již existujícími studiemi zabývající se touto problematikou. Tato analýza je největším přínosem této práce.
Optimalizace marketingové kampaně na Heurece
Neufus, Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace marketingové kampaně na Heurece včetně všech klíčových fází jako jsou optimalizace XML feedu, párování produktů, bidding a vyhodnocování úspěšnosti kampaně. Stěžejním faktorem úspěchu marketingové kampaně na Heurece je především kvalita odesílaných dat prostřednictvím XML feedu. Kontrola těchto dat a jejich úpravy za účelem vylepšení výkonu kampaně na Heurece jsou předmětem praktické části této bakalářské práce, kde jsou realizovány za pomoci nástroje Mergado.
Hlavní trendy BI: Samoobslužné analytické nástroje
Fedarynchyk, Yuliya ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje zejména na oblast self-service Business Intelligence (SS BI) jako na jeden z nejvýznamnějších trendů světa BI. Práce ovšem popisuje další důležité aktuální trendy v této oblasti, poskytuje čtenáři nutný přehled o obecné architektuře BI nástroje a také za pomoci studií analytických společností definuje hlavní znaky, podle kterých se dá nástroj BI zařadit do kategorie self-service. Jedním z cílů této práce je analýza trhu se samoobslužnými analytickými nástroji. Pro dosažení nejobjektivnějšího výsledku byly použity dvě různé studie od známých analytických společností. Bakalářská práce je rozvržena tak, že úvodní část zahrnuje vymezení tématu a důvody výběru tématu, stanovuje cíle a popisuje metody, které umožňují tyto cíle naplnit. Mimo jiné do úvodní části patří rešerše odborné literatury vztahující se k tématu této práce a také struktura, existující předpoklady i omezení bakalářské práce. V dalším bloku je stanoven teoretický základ, nutný k dosažení stanovených cílů. Obsahuje kapitoly popisující pojem BI a jeho komponenty, charakterizuje SS BI, uvádí výhody a nevýhody tohoto přístupu. Po definování všech důležitých pojmů jsou popsané dnešní trendy BI. Poslední blok má za úkol zanalyzovat světový trh se samoobslužnými analytickými nástroji BI. Následně jsou vyhodnoceny výsledky provedené analýzy a stanovují se závěry celé práce.
The Impact of ICT on selected behaviors and habits of Generation Y in the Czech and Slovak Republic
Kopecký, Oldřich ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Neustály vývoj ICT mění návyky a způsob života dnešních generací lidstva. Zasahuje a ovlivňuje zároveň aj jejich sexualitu a s tím spojený sexuální život. Generace Y představuje generaci mladých lidí přicházejících do kontaktu s ICT od svého mladého veku, kteří ve všeobecnosti vynikají vysokou informační gramotnosti. Práce předkládá ucelený pohled na problematiku vplyvu ICT na generaci Y z hlediska lidské sexuality a sledování pornografie. Rešerše zahraničních studií přechází do vlastního výzkumné-ho šetřeni autora. Vlastní výzkum na společenské úrovni přináší zjištění na otázky v oblastech využívaní ICT na různých místech (v práci, na univerzitě a pod.), bezpeč-nosti a ochrany vlastního soukromí ve virtuálním světě a sledováni pornografie pro-střednictvím ICT. Reflektuje taktéž nové trendy v ICT, které představuje 3D virtuální realita. V závěrečné časti práce autor diskutuje a porovnává výsledky získané vlastním výzkumem se zahraničními studiemi. Zároveň formuluje vlastní zjištění a navrhuje otázky, které by mohli tvořit základ výzkumu na organizační úrovni.
Počítačová gramotnost a komunikace ve zdravotnickém zařízení
Tichý, Ondřej ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu úrovně počítačové gramotnosti ve zdravotnickém zařízení EUC Premium u lékařů a zdravotních sester. V úvodu jsou představeny definice počítačové a informační gramotnosti a jejich vývoj. Další část je zaměřena na výzkum počítačové gramotnosti zaměstnanců společnosti EUC Premium. Výzkum je založen na dvou metodách - etnografický výzkum a dotazníkové šetření. Na základě etnografického výzkumu bylo zjištěno, že úroveň počítačové gramotnosti v uvedené společnosti není příliš vysoká, což potvrzuje i výsledek dotazníkového šetření. Byly stanoveny výzkumné otázky, ze kterých vyplynulo, že se plynulý chod společnosti neobejde bez fyzické účasti IT podpory na řešení problému. Z výsledků výzkumu vyplývají autorova doporučení pro vedení společnosti, které mohou napomoci ke zvýšení počítačové gramotnosti v cílové organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.