Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mladí umělci a sociální sítě
Smutný, Viktor ; Kolomoiets, Maksym (vedoucí práce) ; Průchová Hrůzová, Andrea (oponent)
Cílem této práce je objasnit způsob užívání sociálních sítí umělci Z první generace digital natives, představené autory Dingli a Dylan. Účelem práce je zjistit, jaké příspěvky jsou přidávány umělci a co je cíl daných příspěvků. Dále je třeba vysvětlit, které příspěvky přidávány nejsou, jestli se jedná o cenzury své neumělecké osoby anebo o restrikce v uměleckých příspěvcích. Výchozí teorie je založena na sebeprezentaci, kterou v offline prostředí představil Goffman a následně Hoganova teorie exhibice, která se zabývá sebeprezentací v online prostředí. Výzkum ukázal, že hlavním důvodem pro používání sociálních sítí je vytvoření výstavy. Výstava má za účel ukázat umělce v co nejlepším světle pro diváky, které umělci následně mohou použít k získání financí, ať už skrze přímé zaměstnání, koupí tvorby a nebo jako ukazatel popularity tvorby samotné. Vytvoření výstavy má ale svou cenu, do pozadí ustupují neumělecké příspěvky, které jsou přidávány s nějakou limitací a nebo se vůbec nevyskytují. Limitace se vyskytuje i v uměleckých příspěvcích, umělci chtějí divákovi poskytnout co nejlepší zážitek při procházení jejich exhibice
Integrovaná regulace plevelů v obilninách
Smutný, V. ; Winkler, J. ; Klem, Karel
Certifikovaná metodika sumarizuje poznatky o vlivu různých nepřímých (preventivních) agrotechnických opatření (osevní postupy, zpracování půdy, hnojení organickými hnojivy a management slámy) na plevele (potenciální a aktuální zaplevelení), a to jak z pohledu kvalitativního (druhové složení), tak i kvantitativního (intenzita výskytu). Dále je pozornost věnována racionalizaci chemické regulace plevelů (použití herbicidů). Jsou popsány principy rozhodovacích pravidel založených na stanovení prahů škodlivosti, optimálního termínu ochrany a optimalizaci dávek herbicidů. Těmito postupy lze snížit spotřebu používaných herbicidů v obilninách, což přináší úspory nejen v oblasti ekonomické, ale také snížení zatížení životního prostředí v důsledku používání herbicidů.
Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography
Kerimoglu, Kagan ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; ŠOFR, Jaromír (oponent)
This thesis explores how a cinematographer can reflect his/her own style in the
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Pospíšil, Petr ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Tato práce popisuje původ vzniku žánru film-noir, historické souvislosti éry klasického noiru a zároveň vlivy jeho filmových předchůdců, s důrazem na tradici německého expresionismu. Jednotlivé aspekty tvořící charakteristický look filmu noir jsou detailně rozebrány, popsány a doplněny ukázkami v podobě snímků z filmů, kde byly využity. Následně jsou stručně shrnuty důvody a okolnosti konce toho klasického období. V druhé části práce se věnuji využívání těchto noirových aspektů v pozdějších filmech až do současnosti. Text je opět doplněn praktickými ukázkami použití těchto prvků.
Vnitřní logika filmového jazyka
Tichovský, Martin ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
Anotace Diplomová práce Vnitřní logika filmového jazyka se zabývá vedením diváka obrazovými znaky. Film je zde uvažován jako způsob komunikace. Text prozkoumává procesy a vztahy na ose autor- dílo-divák, nabízí terminologický aparát a ve filosofickém duchu se snaží rozpracovávat základní otázky týkající se díla jako tvořivého záměru. Práce by měla dospět k cíli v okamžiku, kdy čtenář- kameraman dokáže zahlédnout vedle technické podstaty filmu i jeho organické struktury. Vstoupí-li autor svým uvažováním do sféry komunikačního procesu, může filmové dílo „ožít“ v dialogu: směrovat myšlenkové cesty diváka, provokovat jeho intelektuální schopnosti, oživovat jeho zkušenosti a vzdorovat jeho očekávání.
Pohyb kamery jako výrazový prostředek
Křen, Jakub ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; KOBLOVSKÝ, Petr (oponent)
Práce sleduje vývoj " Pohybu kamery " od počátku kinematografie až po současnost. Z hlediska technického i uměleckého.
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Chajewski, Jan ; BRABEC, Jaroslav (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
Cílem práce je analýza proměn ve stylizaci obrazu americké kinematografie v období „New Hollywood“ nebo „Americké nové vlny“ v kontextu vlivu francouzské kinematografie na americkou šedesátých a sedmdesátých let minulého století. Důležité pro tuto analýzu jsou specifické aspekty americké vizuální kultury a všeobecný pokrok této vizuální kultury, který nastal v okamžiku, kdy kameramani pracující v komerční žánrové kinematografii, prosadili přijatelnost výrazových prostředků, které měli jejich starší kolegové zakázány. Na příkladu dvou rozebíraných filmů: francouzského Jules et Jim a jeho americké verze Bonnie and Clyde, analyzuji vliv nové filmové myšlenky, jež začala platit v období Nové vlny a její vliv na vývoj stylizace obrazu. Hlavním přínosem práce je analýza výrazových prostředku „povolených“ ve vizuální tvorbě, díky pokrokům, které zavedla generace kameramanů pracujících pro velká hollywoodská studia v období „Americké nové vlny“. Ty lze aplikovat u běžného sledování filmu, nebo jakéhokoliv audiovizuálního produktu natočeného po roce 1967, ve kterém měl premiérů Bonnie and Clyde. Pro zájemce o práci s pohyblivým obrazem, užitečný je historický kontext a místo konkrétních výrazových prostředků v dějinách filmu, což umožnuje o něco více informované snímání.
Problematics of the Long take in Film
Rachatasakul, Kan-anek ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
I want to examines the Logn Take or sequence shot for its impact on the audience´s reception of a film.
Case Studies of the Influence of Painting on the Cinematographer´s Work
Cortes, Laura Camila ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; KLARICOVÁ, Kateřina (oponent)
I want to analyze particular films for how paintings guided cinematographer to make certain choices for film´s overall look, looking at An American in Paris, Mazany Filip and Cyrano de Bergerac.
Cesta k širokoúhlé kinematografii
Matoušek, Philip ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem širokoúhlé kinematografie a snaží se popsat hlavní postupy vývoje v rámci dějin kinematografie. Hlavní důraz kladu na čas vzniku kinematografie na konci 19. století a na stanovení normy negativu o šířce 35mm, a potom na čas koncem 20. let, kde se tato norma málem proměnila vnovou normu širokého formátu, a konečně prosazení nové normy širokoúhlé kinematografie v 50. letech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Smutný, Viktor
2 Smutný, Vladimír
1 Smutný, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.