Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hluk a vibrace rootsových dmychadel
Smrček, Martin ; Hájek, Petr (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá šířením hluku v krytu soustrojí dmychadla, vibracemi samotného dmychadla, vlivem tvaru geometrie jednotlivých částí dmychadla a návrhem vhodného tlumiče výtlaku za účelem dosažení co nejvyššího útlumu. Analýza dmychadla a tlumiče výtlaku byla prováděna metodou konečných prvků simulačním programem ANSYS 15.0
Netradiční metody zvyšování výkonu spalovacích motorů
Smrček, Martin ; Pech, Ondřej (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Nejběžnější metodou pro navýšení výkonu spalovacích motorů se v dnešní době nejčastěji používá chiptuning anebo rozrůstající se výskyt etanolu. Cílem této bakalářské práce bylo provést základní termodynamický rozbor cyklů spalovacích motorů, různých vlivů na termodynamickou účinnost a výkon a rozebrat různé metody, jak dodatečně navýšit výkon spalovacího motoru. Dále jsou uvedeny principy činnosti rozebíraných metod, výhody a nevýhody, srovnání použitých metod z hlediska použití, poměru cena/výkon a také praktické příklady použití.
Měření SPA v organizaci poskytující IT služby
Smrček, Martin ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Streit, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá právě metrikami pro poskytovatele IT podpory. Vznikla na základě projektu ve společnosti DHL IT Services, která do Prahy převedla podporu všech IT služeb sloužících logistickému gigantu DHL v celém regionu EMEA. Projekt měl za úkol nalézt vhodné metriky, které by kvantifikovaly náročnost IT služeb na podporu a měřily produktivitu s jakou je podpora poskytována.. Cílem tohoto textu je představit důvody pro vznik, principy, přínosy, rizika a především zkušenosti z praktického nasazení nově vyvinuté metriky Support Point Analysis (SPA). Aby byly naplněny všechny cíle, byla diplomová práce rozdělena do logických celků. V prvním jsou stručně shrnuty všeobecné teoretické poznatky metrikách v IT, v druhém jsou detailně popsány všechny aspekty metriky Support Point Analysis (SPA) a ve třetím je provedena analýza možných oblastí nasazení a jsou zaznamenány zkušeností získané během více než ročního reálného nasazení ve společnosti DHl IT Services. Přínos této práce spočívá ve zhodnocení výsledků metriky SPA a analýze jejich silných a slabých stránek. Kromě zhodnocení jsou v práci obsaženy i návrhy možných směrů dalšího rozvoje.
METRIKY IS/IT
Smrček, Martin ; Zámečníková-Rydziová, Jana (vedoucí práce) ; Klíma, František (oponent)
Cílem této práce je vytvořit ucelený přehled metod používaných k měření IS/IT. Protože jsou tyto metriky často zabudované do komplexních metodik řízení, věnuji se částečně i jim. Konkrétně přibližuji metodiky ITIL, COBIT a Balanced Scorecard. Sestrojil jsem tabulku, ve které tyto manažerské návody srovnávám z mnoha různých pohledů. Hlavní přínos této práce spatřuji v komplexním zpracováním tématu. Jsou v ní použity moderní názory tuzemských i zahraničních odborníků. Proto by zejména těm, kteří se v této oblasti příliš nevyznají, mohla pomoct s orientací.

Viz též: podobná jména autorů
1 Smrček, Matěj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.