Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Error correction in French classes
Šmejkalová, Zuzana ; Machleidtová, Silva (vedoucí práce) ; Kolmanová, Jana (oponent)
Tato práce se zaměřuje na význam chyb ve výuce francouzštiny. Jejím cílem je zjistit, zdali je možné v kontextu dnešní české školní reality vnímat chybu jako možnost naučit se novým věcem a udělat tak pokrok v učení, jak přistupovat k chybám a jaké jsou smysluplné, účinné a motivující způsoby opravování chyb při hodinách francouzštiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se zabývá tradičním a moderním pojetí chyby, významem chyby v hodinách francouzštiny a konkrétními postupy při opravování chyb. Část výzkumná se snaží zjistit, jak chybu vnímají dnešní čeští žáci a jak obvykle probíhá oprava chyb při hodinách francouzštiny. Ačkoli chyba představuje významný prvek procesu učení, dostupné literatury zabývající se touto tematikou je velmi málo. Francouzské didaktické publikace se chybou zabývají pouze v obecném měřítku, tedy v rámci vyučování jako takového. Především knihy autorů Jean-Pierre Astolfi, André Antibi a Daniel Descomps posloužily jako cenný zdroj pro úvodní teoretickou část, kde se podrobně hovoří o tradičním a moderním pojetí chyby. Funkcí chyby a jejího odstraňování při hodinách francouzštiny jakožto cizího jazyka se současní francouzští pedagogové téměř nezabývají. Proto bylo třeba hledat u anglicky píšících kolegů. Chyba a opravování je totiž zcela...
Error correction in French classes
Šmejkalová, Zuzana ; Machleidtová, Silva (vedoucí práce) ; Kolmanová, Jana (oponent)
Tato práce se zaměřuje na význam chyb ve výuce francouzštiny. Jejím cílem je zjistit, zdali je možné v kontextu dnešní české školní reality vnímat chybu jako možnost naučit se novým věcem a udělat tak pokrok v učení, jak přistupovat k chybám a jaké jsou smysluplné, účinné a motivující způsoby opravování chyb při hodinách francouzštiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se zabývá tradičním a moderním pojetí chyby, významem chyby v hodinách francouzštiny a konkrétními postupy při opravování chyb. Část výzkumná se snaží zjistit, jak chybu vnímají dnešní čeští žáci a jak obvykle probíhá oprava chyb při hodinách francouzštiny. Ačkoli chyba představuje významný prvek procesu učení, dostupné literatury zabývající se touto tematikou je velmi málo. Francouzské didaktické publikace se chybou zabývají pouze v obecném měřítku, tedy v rámci vyučování jako takového. Především knihy autorů Jean-Pierre Astolfi, André Antibi a Daniel Descomps posloužily jako cenný zdroj pro úvodní teoretickou část, kde se podrobně hovoří o tradičním a moderním pojetí chyby. Funkcí chyby a jejího odstraňování při hodinách francouzštiny jakožto cizího jazyka se současní francouzští pedagogové téměř nezabývají. Proto bylo třeba hledat u anglicky píšících kolegů. Chyba a opravování je totiž zcela...
Investiční a podílové fondy v ČR a EU
SMEJKALOVÁ, Zuzana
Bakalářská práce ?Investiční a podílové fondy v ČR a EU? se zabývá vývojem kolektivního investování na území České republiky a Evropské unie. Hlavním cílem této práce je analýza nabídky investičních a podílových fondů, jejich klasifikace a analýza jejich investičního zaměření a strategie. Teoretická část charakterizuje pojem kolektivní investování a zabývá se investičními a podílovými fondy v České republice a Evropské unii. Dále zde najdeme pravidla pro kolektivní investování v Evropské unii a základní údaje o asociaci, která působí na evropském trhu kolektivního investování (EFAMA). Praktická část analyzuje investiční zaměření, a vývoj vybraných akciových a dluhopisových fondů za období 2009 až 2011.
SOUČASNÁ PRAXE V NAKLÁDÁNÍ S BIOLOGICKY ROZLOŽITELNÝMI ODPADY
Šmejkalová, Zuzana ; Geuss, Erik (vedoucí práce) ; Havránková, Věra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá současnou praxí v nakládání s biologicky rozložitelnými odpady se zaměřením na biologicky rozložitelné komunální odpady v České republice. Vymezuje základní pojmy, poukazuje na relevantní právní normy a popisuje způsoby nakládání s tímto odpadem. Metodou komparace hodnotí vybrané systémy sběru a využití bioodpadů na příkladech dvou měst. Porovnává je z hlediska nákladů a přínosů (ekonomických, environmentálních). Hlavním cílem diplomové práce je ucelené uvedení do problematiky, zdůraznění negativních vlivů skládkování bioodpadů a prezentace úspěšnosti zavedených způsobů jejich sběru a využívání. Práce rovněž poukazuje na současný trend spočívající v postupném zvyšování separace a omezování skládkování těchto odpadů.
Zhodnocení ekonomických souvislostí spalování komunálního odpadu v porovnání se skládkováním
Šmejkalová, Zuzana ; Geuss, Erik (vedoucí práce) ; Branžovský, Antonín (oponent)
Práce se zabývá ekonomickými souvislostmi spalovní komunálního odpadu v porovnání se skládkováním. Popisuje metody nakládání s komunálním odpadem. Hodnotí současné postavení spaloven komunálního odpadu v ČR a problém jejich nevyužité kapacity. Uvádí porovnání výkupních cen konkrétně vybraných spaloven a skládek.
Moderní trendy v oslovování zákazníků prostřednictvím komerčních komunikací
Smejkalová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Frey, Petr (oponent)
Práce vychází z historie vývoje oboru komerčních komunikací. Popisuje východiska pro moderní trendy v oslovení zákazníků, jako je situace na trhu zboží a služeb, spotřební trendy a změny na mediálním trhu. Věnuje se otázce přesycení klasickou reklamou a alternativním způsobům oslovení zákazníků. Konkrétně jsou charakterizovány následující formy oslovení: virální reklama, interaktivní webové stránky a video na webu, sociální sítě a blogy v komerční komunikaci, reklama v počítačových hrách a virtuálních světech, mobilní reklama, interaktivní venkovní média, digitální televize, engagement marketing, product placement, guerilla marketing a ambientní média a digitální média v místě prodeje. Pozornost je věnována i trendu k větší sociální odpovědnosti firem. V závěru je formulován stručný odhad vývoje v reklamním průmyslu v následujících letech.

Viz též: podobná jména autorů
8 SMEJKALOVÁ, Zuzana
2 Smejkalová, Žaneta
8 ŠMEJKALOVÁ, Zuzana
1 Šmejkalová, Zdeňka
2 Šmejkalová, Zlata
8 Šmejkalová, Zuzana
1 Šmejkalová, Žofie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.