Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zoologické zahrady a krajinářská architektura
Smékalová, Andrea
Smyslem bakalářské práce Zoologické zahrady a krajinářská architektura je zhodnocení přístupů současných trendů navrhování v zoologických zahradách. A představení několika příkladů, aby veřejnost pochopila, že to nejsou místa, kde se setkají se zvířaty v zajetí, ale jsou to místa klidu a ploch zeleně ve městech. V této práci je cílem ukázat, že každá zoologická zahrada má svoji koncepci řešení a vlastní způsob vegetačních úprav v rámci venkovních expozic i odpočinkových míst pro návštěvníky. Rovněž je cílem ukázat, že každá zoologická zahrada je zaměřena na určitou druhovou skladbu chovaných zvířat a má své odborné poslání. V architektonické části byla navržena venkovní expozice pro pandy velké.
Faktory ovlivňující umístění dítěte do Montessori školky
SMÉKALOVÁ, Andrea
V této práci se zabývám hledáním motivů, které vedly rodiče k výběru alternativního předškolního zařízení pro jejich dítě, konkrétně Montessori mateřské školy ve Vlašimi. V teoretické části popisuji Montessori pedagogiku, neopomenu ani její zakladatelku Mariu Montessori. Dále čtenáře seznamuji s modrou Montessori třídou v Mateřské škole Vorlina. Věnuji se tématu motivace jakožto psychologickému jevu. Tuto část uzavírá deskripce použité metodologie, kterou je kvalitativní výzkum prováděný formou polostrukturovaných rozhovorů. V praktické části analyzuji data získaná od konkrétních respondentů pomocí kódování a kategorizace. Následuje tvorba samotného analytického příběhu, který shrnuje celkový výstup z provedených rozhovorů. V závěru práce se zamýšlím nad výsledky provedeného zkoumání.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.

Viz též: podobná jména autorů
2 SMÉKALOVÁ, Andrea
1 Smékalová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.