Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy
Slavíčková, Růžena ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy, je na základě výzkumného šetření, které se skládá z analýzy dokumentů školy, zúčastněného pozorování a strukturovaných rozhovorů zjistit, které aspekty inkluzivní pedagogiky jsou naplňovány na vybrané základní škole. Dále na základě rozhovorů s asistenty pedagoga a vybranými učiteli v konkrétní základní škole je cílem zjistit, jak probíhá spolupráce mezi vybranými pedagogickými profesemi a zda tato spolupráce vyhovuje požadavkům inkluze, které jsou stanoveny dle studia odborné literatury. Teoretická část je rozdělena na několik oblastí. Hlavním zastřešujícím tématem je inkluze. Dalšími oblastmi jsou účastníci inkluze žák se speciálními potřebami, asistent pedagoga a učitel. Praktická část je rozdělena do pěti etap. Etapy obsahují zúčastněné pozorování, rozhovory s vybranými asistenty pedagoga, učiteli, třídními učiteli a analýzu dokumentů základní školy. Výstupem práce je ucelený obraz pojetí inkluze na vybrané škole, zaměřený primárně na spolupráci, a doporučení pro vybranou školu. Klíčová slova inkluze, asistent pedagoga, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, učitel, třídní učitel

Viz též: podobná jména autorů
6 SLAVÍČKOVÁ, Radka
6 Slavíčková, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.