Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace PPC kampaně
Slabihoud, Jan Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je seznámení čtenáře s fungováním PPC reklamy v reklamním systému Sklik a popsat proces optimalizace za účelem dosažení vyšších výdělků a snížení nákladů na propagaci. V teoretické části bude rozebráno základní fungování PPC reklamy v síti Sklik a vysvětleno několik fundamentálních pojmů, které se často používají v této práci. Zmíněny zde budou výhody a nevýhody PPC reklamy s důrazem na synergii reklamních kanálů. Následně zde bude rozebrán reklamní systém Sklik a teoretické fungování vyhledávací a obsahové sítě. V části praktické bude nejdříve představen klient, který poslouží jako názorný příklad pro založení reklamního účtu. Při zakládání bude čtenář seznámen s postupy optimalizátora a tyto postupy budou odůvodněny. Na zakládací část bude navazovat část optimalizační, kdy se uvedou možnosti jak zvýšit výkon kampaní a budou zde zmíněny postupy prováděné na klientově kampaních. Závěrem je hodnocena PPC reklama jako celek a také uvedeny výsledky optimalizačního snažení u praktického příkladu vybraného klienta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.