Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kryptická diverzita u sladkovodní řasy Synura sphagnicola (Chrysophyceae, Stramenopiles)
Slámová, Pavla ; Škaloud, Pavel (vedoucí práce) ; Dvořák, Petr (oponent)
Synura sphagnicola se vyskytuje v oligotrofních mírně kyselých sladkých vodách. V rámci tohoto nominálně definovaného druhu nebyla zaznamenána přítomnost kryptické diverzity. Známé sekvence SSU rDNA vykazují jen velmi malé rozdíly. Předpokládala jsem ale, že pokud vnitrodruhová kryptická diverzita existuje, variabilita by se projevila ve struktuře ITS regionu. Získala jsem 36 sekvencí ITS regionu S. sphagnicola z Evropy a 1 z Koreje. V rámci tohoto úseku jsem zaznamenala rozdíly signalizující jasné rozdělení izolátů do dvou druhů (pracovně označených jako SP1 a SP2). Morfologické analýzy 14 kultivovaných kmenů (6 z linie SP1 a 8 z linie SP2) potvrdily rozdělení na základě genetických rozdílů. Prokázaly se signifikantní rozdíly mezi 4 měřenými morfologickými znaky (délka šupiny, šířka šupiny, délka ostnu, délka rimu). Nejznatelnější rozdíly jsou mezi délkami ostnu, který je připevněn k šupině. Analýza šupin převzatých z publikací potvrdila, že dva druhy je možné rozlišit i v přírodních podmínkách. Dle analýzy náčrtků k popisu druhu S. sphagnicola jsem zjistila, že se jedná o druh SP2 (druh, který má delší ostny). Druh označovaný jako SP1 je pravděpodobně ještě nepopsaným druhem. Přestože oba se oba druhy mohou vyskytovat v jednom habitatu, analýza ekologických podmínek lokalit, odkud byly pořízeny...
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Modifikace firemních procesů s podporou IT
Slámová, Pavla ; Říha, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je navržení a zavedení víceúčelové databáze objednávek v reklamní agentuře, která ujednotí a zprůhlední proces zadávání objednávek jednotlivým dodavatelům a dále umožní celkovou správu, přehled a třídění všech zadaných objednávek. Zavedení databázového systému směřuje zejména k zaplnění mezery v agenturních procesech, kdy neúplný a často nedostupný přehled o všech odchozích objednávkách komplikuje průběžnou i konečnou fakturaci jednotlivých zakázek klientům.

Viz též: podobná jména autorů
7 Slámová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.