Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie wellness centra
Skulínková, Martina
Cílem této práce je navržení vhodné komunikační strategie pro wellness centrum thajských masáží ABC. Dílčím cílem je určení tržního potenciálu pro toto centrum. Teoretická část obsahuje obecné poznatky týkající se problematiky marketingu služeb, komunikačního mixu a marketingového výzkumu konkrétně dotazníkové- ho šetření. V praktické části byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza, analýza současného komunikačního mixu a cílových segmentů. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření byl zjištěn tržní potenciál a navrhnuta nová komunikační strategie, kterou centrum může využít k celkovému rozvoji a zvýšení obratu. K doporučeným návrhům byl sestaven časový harmonogram a rozpočet. Návrhy a doporučení lze zobecnit pro firmy poskytující služby v oblasti wellness.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.