Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh
Skotáková, Adéla ; Krbečková, Vendula (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku.
Pracovněprávní vztahy z hlediska optimalizace mzdových nákladů
Skotáková, Adéla ; Rychlá, Jana (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na téma pracovněprávních vztahů ve vybrané příspěvkové organizaci. Zabývá se hodnocením aktuální situace příspěvkové organizace z právního a ekonomického hlediska v personální oblasti. Hlavním problémem jsou náklady na platy zaměstnanců a tato bakalářská práce se zabývá jejich snížením.
Online svět - Podnikatelský model tzv. Tvůrců obsahu očima konkrétní komunity online podnikatelů
Skotáková, Adéla ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá deskripcí online podnikání, konkrétně podnikání v rámci Modelu Tvůrců obsahu (Content creators business model). K popisu využívá komunitu online podnikatelů. Klíčová část práce se věnuje analýze zúčastněného pozorování a rozhovorů se členy komunity. Cíl práce je odhalit fungování komunity online podnikatelů v rámci Podnikatelskému model Tvůrců obsahu v online světě, o kterém přesto existuje málo ucelených informací. Práce poskytuje rozbor vztahů v komunitě, přijímání nových členů, interakcí, vnímání konkurence i žen v online podnikání atd. Práce se snaží přijít na faktory, které ovlivňují úspěšnost podnikatelů. Dále se snaží nacházet vzorce v chování, které mohou k úspěšnosti vést. Během analýzy se podařilo zjistit, že pravděpodobně existuje uměle vytvořená identita tzv. dobrého online podnikatele, kterou se snaží členové zkoumané komunity převzít za vlastní. Dále vyšlo na povrch, že existují externí faktory, které významně ovlivnily úspěšnost online podnikatelů, patří mezi ně přítomnost mentora, podpora rodičů a finanční krize. Samotná komunita je důležitým faktorem, který pravděpodobně nahrazuje podnikatelům intimní vztahy. Celkově velkým plusem Podnikatelského model tvůrců obsahu je možnost nulové finanční investice. Výsledky nemohou být generalizovány na veškeré...

Viz též: podobná jména autorů
1 Skotáková, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.