Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Ráčil, Vojtěch ; Skalická, Martina (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje tématu zhodnocení finanční situace u vybrané společnosti. Na základě teoretických poznatků bude vypracována analýza současného stavu pomocí analýzy finanční a strategické. Analýza současného stavu bude vycházet z dat za období v letech 2015 až 2019. Výsledky analýz slouží k vypracování návrhových řešení zlepšující finanční situaci podniku.
Zhodnocení ekonomické efektivnosti investičního projektu
Ráčil, Vojtěch ; Skalická, Martina (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje tématu zhodnocení ekonomické efektivnosti investičního projektu u vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou. Obsah teoretické části je zaměřen na vysvětlení investiční problematiky základních pojmů a popis metod, které jsou využity v části analytické. Praktická část je zaměřena na samotné zhodnocení investice v konkrétní společnosti pomocí vybraných metod.
ROLE NEINSTITUCIONALIZOVANÉHO SOUKROMÉHO KAPITÁLU V PODMÍNKÁCH NOVĚ ZAKLÁDANÝCH PODNIKŮ A JEJICH ROZVOJOVÝCH FÁZÍ
Skalická, Martina ; Dostál, Petr (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Živělová, Iva (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá charakteristikami Business Angel investorů působících v České republice a identifikuje jejich přístupy k hodnocení podnikatelských projektů. Výzkum vychází z primárních dat získaných na základě přímého dotazování aktivních Business Angel investorů. Zjišťovány jsou charakteristiky Business Angel investorů a jejich přístupy k hodnocení a monitoringu investičních projektů. Business Angel investoři byli také dotazováni, jak vnímají podmínky vnějšího prostředí. Témata a otázky v rozhovorech vyplývaly z široké rešerše odborné literatury věnující se dané oblasti. Na základě výsledků dotazování byl zpracován eliminační model zachycující preference jednotlivých Business Angel investorů. Výstupem modelu je určení pravděpodobnosti, že projekt usilující o financování ze strany Business Angel investorů nebude odmítnut bez hlubšího zkoumání. Objasnění mechanismu rozhodování Business Angel investorů a návrh eliminačního modelu jsou přínosem jak pro rozvoj ekonomické teorie tak i podnikové praxe. Model představuje inovativní nástroj pro podnikatele usilující o financování neinstitucionalizovaným soukromým kapitálem, jak nastavit parametry svých projektů, aby zvýšili pravděpodobnost, že Business Angel investor projekt podrobí procesu due diligence, tedy procesu podrobného zjišťování informací, které jsou nezbytné pro konečné investiční rozhodnutí.
Investments in Shares of Global Media Companies by Means of Qualified Investors Fund
Capák, Andrej ; Skalická, Martina (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis is focused on financial analysis of significant american and european media companies. The first part describes investment by means of qualified investors funds and principles of corporate financial analysis. The second part includes the description of the proposed qualified investors fund and a comparison of selected companies. The last chapter contains a portfolio composition proposal of the fund.
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
Skalická, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Juhász, Juraj (oponent)
Diplomová práce na téma "Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh" se zabývá rolí ochutnávek jako jednoho ze stěžejních nástrojů celého launche. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vychází z oblasti marketingového mixu a zaměřuje se na komerční komunikace se všemi jejich nástroji, s důrazem na podporu prodeje a in-store promotion. Zabývá se také teorií značky. Praktická část nejprve seznamuje čtenáře se značkou Nescafé Dolce Gusto a trhem kávy vůbec, poté analyzuje jednotlivé nástroje launche včetně in-store promotion. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření, které dává podklad pro zhodnocení stávající strategie ve smyslu postavení in-store promotion při launchi značky Nescafé Dolce Gusto. Závěrem práce je doporučení do budoucna.
Komunikační mix se zaměřením na využití ochutnávky
Skalická, Martina ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Práce se v první části zaměřuje na komunikační mix a jeho nástroje směrované ke konečnému spotřebiteli, ve druhé pak analyzuje účinnost ochutnávky, jakožto prostředku podpory prodeje, potažmo komunikačního mixu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Skalická, Magdaléna
1 Skalická, Marie
1 Skalická, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.