Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace PPC kampaně
Shul, Roman ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Práce se zabývá analýzou online marketingu, především potom PPC reklamou. V práci je popsán systém AdWords, platforma od Google, na které PPC kampaně běží. V teoretické části je vysvětlena struktura a princip fungování těchto reklam. V praktické části potom nahlédneme do firmy McRAI s.r.o., která pro svou propagaci využívá právě tohoto systému. Cíle, které byly určeny pro jejich kampaň, kombinují snahu o navýšení počtu podnikatelských subjektů, které kontaktují firmu pomocí našich reklam a zvýšení počtu návštěvníků na firemní webové stránce. Na závěr je shrnuta PPC reklama jako celek. Zároveň je zde zmíněn výsledek, který jsme pomocí našich PPC kampaní dosáhli pro našeho klienta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.