Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Externí komunikace malých podniků na příkladu Velvet Bakery Prague
Severová, Daniela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově zanalyzovat hlavní kanály komunikace společnosti Velvet Bakery Prague a přijít s možnými návrhy na jejich zefektivnění. Jak se ukázalo, společnost Velvet Bakery Prague je zvyklá komunikovat spíše intuitivně bez způsobilosti nahlížet na komunikační mix souhrnně a strategicky. Přesto, že je společnost schopna správně zasáhnout svou cílovou skupinu, má nedostatky ve využívání plné šíře možností, které jednotlivé komunikační nástroje nabízejí. Díky detailní analýze dílčích komunikačních kanálů společnosti Velvet Bakery Prague byly zjištěny jisté trendy, ze kterých vzešla doporučení pro budoucí komunikaci. Byly objeveny rezervy v oblasti získávání zpětné vazby od návštěvníků eventů, které majitelky se svým podnikem navštěvují nebo absence kontaktní databáze s údaji zákazníků, kteří u společnosti již nakoupili. Využití přímého marketingu může pro firmu znamenat další příležitost, jak méně nákladnou cestou zasáhnout další potenciální zákazníky a přimět je k objednávce sladkostí. S dynamicky rostoucím trendem sociálních sítí je na místě, aby společnost začala s opětovnou komunikací na těchto...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.