Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Separace dynamického a statického obsahu ve videu
Serediuk, Vadym ; Pavlík, Jan (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popis a implementace metod pro separací nízkohodnostní struktury a řídké změny ve videu. Důraz je kladen na metody záložené na konvexní optimalizaci. Začátek práce je věnován popisu základních matematických pojmů a definic použitých v dané práci. Následuje popis úlohy separace pozadí ve videu jako takové, je proveden stručný přehled existujících přístupů na bázi různých matematických modelů. Poté jsou detailněji popsány metody založené na maticove dekompozici, je určena konvexní minimalizační úloha pro separaci pozadí. Na to navazuje praktická část, kde jsou použité metody nejprvé popsány, a následně implementovány do MATLAB sktiptů. Vzapětí je provedena analýza a porovnání výsledků, obdržených jak pomocí navržených algoritmů, tak i s použitím externí knihovny.
Návrh průkazných statických pevnostních zkoušek letounu v kategorii UL
Serediuk, Vadym ; Horák, Marek (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem průkazných statických pevnostních zkoušek pro nově vyvíjený letoun společnosti TL-Ultralight. Na začátku práce je obecně pojednáno o teorii zkoušení letadel s důrazem na statické pevnostní zkoušky. Dále je proveden rozbor požadavků českého předpisu UL 2 a německého LTF-UL, jež představují certifikační bází pro tento letoun. Jsou detailně rozebrány požadavky na konstrukcí letounu (resp. jeho jednotlivých částí) a požadavky na pevnostní zkoušky. Na bázi předpisu a poskytnutých výpočtových protokolu jsou vypočteny a připraveny jednotlivé zkušební případy a plány zkoušek křídla, ocasních ploch, motorového lože a podvozku. Vzápětí práce je proveden výpočet vahadlového systému a základní návrh přípravků.
Měření parametrů pohonných systémů pro bezpilotní prostředky
Serediuk, Vadym ; Matějů, Jiří (oponent) ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je doporučení nejvhodnější elektrické pohonné soustavy z hlediska její efektivity. Začátek práce je věnován rešerši oblasti elektrických pohonných soustav a popisu jejich hlavních parametrů. Následuje praktická část práce, která je rozdělena na dvě série měření. Nejprve je provedeno měření výkonnostních charakteristik různých kombinací motor-vrtule. Na základě obdržených dat je provedeno srovnání pohonných soustav z hlediska jejich efektivity a následně je doporučena nejvhodnější kombinace motor-vrtule. Poslední část se věnuje měření a následné vizualizaci rychlostního pole proudění vzduchu za vrtulí.
Návrh průkazných statických pevnostních zkoušek letounu v kategorii UL
Serediuk, Vadym ; Horák, Marek (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem průkazných statických pevnostních zkoušek pro nově vyvíjený letoun společnosti TL-Ultralight. Na začátku práce je obecně pojednáno o teorii zkoušení letadel s důrazem na statické pevnostní zkoušky. Dále je proveden rozbor požadavků českého předpisu UL 2 a německého LTF-UL, jež představují certifikační bází pro tento letoun. Jsou detailně rozebrány požadavky na konstrukcí letounu (resp. jeho jednotlivých částí) a požadavky na pevnostní zkoušky. Na bázi předpisu a poskytnutých výpočtových protokolu jsou vypočteny a připraveny jednotlivé zkušební případy a plány zkoušek křídla, ocasních ploch, motorového lože a podvozku. Vzápětí práce je proveden výpočet vahadlového systému a základní návrh přípravků.
Separace dynamického a statického obsahu ve videu
Serediuk, Vadym ; Pavlík, Jan (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popis a implementace metod pro separací nízkohodnostní struktury a řídké změny ve videu. Důraz je kladen na metody záložené na konvexní optimalizaci. Začátek práce je věnován popisu základních matematických pojmů a definic použitých v dané práci. Následuje popis úlohy separace pozadí ve videu jako takové, je proveden stručný přehled existujících přístupů na bázi různých matematických modelů. Poté jsou detailněji popsány metody založené na maticove dekompozici, je určena konvexní minimalizační úloha pro separaci pozadí. Na to navazuje praktická část, kde jsou použité metody nejprvé popsány, a následně implementovány do MATLAB sktiptů. Vzapětí je provedena analýza a porovnání výsledků, obdržených jak pomocí navržených algoritmů, tak i s použitím externí knihovny.
Měření parametrů pohonných systémů pro bezpilotní prostředky
Serediuk, Vadym ; Matějů, Jiří (oponent) ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je doporučení nejvhodnější elektrické pohonné soustavy z hlediska její efektivity. Začátek práce je věnován rešerši oblasti elektrických pohonných soustav a popisu jejich hlavních parametrů. Následuje praktická část práce, která je rozdělena na dvě série měření. Nejprve je provedeno měření výkonnostních charakteristik různých kombinací motor-vrtule. Na základě obdržených dat je provedeno srovnání pohonných soustav z hlediska jejich efektivity a následně je doporučena nejvhodnější kombinace motor-vrtule. Poslední část se věnuje měření a následné vizualizaci rychlostního pole proudění vzduchu za vrtulí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.