Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce role a významu neziskových organizací v české veřejné on-line sféře
Semrádová, Eliška ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Jakým způsobem je role nevládních neziskových organizací konstruována v české on-line sféře? Tato diplomová práce se snaží tuto otázku zodpovědět na základě obsahové analýzy článků šesti českých nejčtenějších on-line zpravodajských serverů a k nim připojených diskuzí internetových uživatelů v letech 2015-2019. Teoretickým základem práce je mediální konstrukce reality, kterou se autorka snaží prakticky aplikovat na tematiku neziskového sektoru pomocí metody mediálního rámcování. Kvalitativní obsahovou analýzou se ve výzkumu podařilo odhalit čtyři hlavní rámce, kterými české on-line zpravodajství na neziskové organizace pohlíží. Čtyři rámce vzešly také z analýzy uživatelských diskuzí pod články. Porovnání těchto zjištění poskytlo autorce možnost zjistit, jakým způsobem diskutující přináší diverzitu do mediální reprezentace neziskového sektoru v ČR. Závěr práce je věnován zhodnocení nejpodstatnějších poznatků výzkumu, které jsou posléze začleněny do kontextu dosavadních akademických výzkumů mediální reprezentace neziskových organizací ve zpravodajství. Jelikož role neziskových organizací ve společnosti je do velké míry ovlivňována veřejným obrazem, tato práce přináší komplexní informace o tom, jaké role české internetové zpravodajství a jeho čtenáři neziskovým organizacím připisují.
Současné trendy sociálního marketingu v oblasti jídla
Semrádová, Eliška ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s názvem Současné trendy sociálního marketingu v oblasti jídla se věnuje využití tématu plýtvání jídlem v komunikačních aktivitách obchodních řetězců s potravinami na českém trhu. Práce si klade za cíl zjistit, co je motivací obchodních řetězců k osvojení praktik, kterými zamezují plýtvání jídlem, a co je naopak překážkou v této oblasti. Záměrem práce je také tyto aktivity zanalyzovat a zařadit do marketingové teorie. V teoretické části práce byl věnován prostor pojmům sociální marketing a společenská odpovědnost firem se zaměřením na trh s potravinami. Dále práce popisuje celkové pozadí sociálního problému plýtvání jídlem a zabývá se důvody vstupu tématu do veřejné diskuze. Následuje analýza domácího trhu obchodních řetězců zaměřených na prodej potravin. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření zkoumajícím postoj obchodních řetězců k tématu plýtvání jídlem. Interpretovány jsou odpovědi zástupců vysokého managementu sedmi obchodních řetězců působících na domácím trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Semrádová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.