Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka nadaných žáků v inkluzivní třídě na 1. stupni základní školy
Semivanová, Martina ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
BIBLIOGRAFICKÁ IDENTIFIKACE Jméno a příjmení: Bc. Martina Semivanová Název práce: Výuka nadaných žáků v inkluzivní třídě na 1. stupni základní školy Typ práce: Diplomová práce Pracoviště: Katedra primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy Vedoucí práce: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. Rok obhajoby: 2017 ABSTRAKT Předložená diplomová práce se zabývá problematikou nadání a vzdělávání nadaných žáků v inkluzivní třídě. Byl navržen a proveden kvalitativní výzkum na prvním stupni běžné základní školy v České republice. Teoretická část poskytuje přehled o aktuálním stavu řešení didaktických otázek problematiky vzdělávání nadaných žáků. Praktická část předloží zprávu z kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na zjišťování míry a způsobů implementace poznatků z oblasti vzdělávání nadaných žáků v praxi primární školy. Součástí výzkumu bylo zjišťování postojů učitelů této školy k otázce nadání a vzdělávání nadaných žáků, byla provedena analýza Výroční zprávy školy za rok 2015-16 a aktuálního Školního vzdělávacího programu. Dále bylo provedeno polostrukturované interview s ředitelem školy a třídní učitelkou diagnostikovaného nadaného žáka. Bylo provedeno pozorování vyučovací hodiny, ve které byl přítomen nadaný žák. Údaje získané šetřením byly vyhodnoceny. Závěry práce potvrzují, že je škola...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.