Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Software Design for Portfolio Investment Decision Support
Seifert, Marián ; Juríček,, Jozef (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with the security portfolio optimization. For this process will be created software, which outputs should help the investor to decide. The program will be able to choose specific investor portfolio designed according to the recommended investment period and the corresponding risk. Further feature is the possibility of creating their own portfolio according to specific requests.
Člověk ve společnosti znalostí: vědění jako součást identity
Seifert, Matěj ; Mertin, Václav (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
V předložené diplomové práci se zabývám psychologickými souvislostmi teorie znalostní společnosti. Společenské změny, které se udály v několika posledních desetiletích, mají řadu širších souvislostí a právě psychologické jsou jednou z nich. Popisuji, jaké nároky na jedince tato společenská změna přináší, jmenovitě požadavky na rozvoj kompetencí a sociálních dovedností spjatých s působením v organizacích. Věnuji se také tomu, jaké faktory formují odezvu jedince na požadavky celoživotního učení. Za hlavní cíl práce považuji realizaci empirické části, ve které se formou kvantitativního dotazníkového šetření zabývám otázkou, nakolik se s předpoklady společnosti znalostí ztotožňují osoby z takzvaných znalostních povolání, kterých by se měly tyto požadavky zvláště týkat.
Model adaptivních schopností pro vývoj českých posuzovacích škál u dětí
Chadimová, L. ; Urbánek, Tomáš ; Seifert, M. ; Ivanková, K.
Představujeme výsledky shlukové analýzy, která byla provedena v rámci vývoje českých posuzovacích škál adaptivních schopností u dětí a adolescentů. V rámci činnosti NÚV byla svolána skupina 8 odborníků na oblast adaptivních schopností z akademické a výzkumné oblasti i poradenské praxe. Každý člen skupiny obdržel v rámci jednoho setkání celkem 300 otázek, které byly inspirovány některými ze zahraničních či místních nástrojů hodnotících adaptivní schopnosti. Úkolem skupiny bylo rozdělit otázky do kategorií, které se jim z hlediska konstruktu adaptivních schopností a jeho projevů v českém prostředí zdají smysluplné. Na základě výsledků kategorizace byl zpracován výsledný model adaptivních schopností, který se stane podkladem pro strukturování vytvářených posuzovacích škál. Tento model ve svém příspěvku porovnáme s aktuálně užívaným modelem adaptivních schopností dle DSM-V.\n
Software Design for Portfolio Investment Decision Support
Seifert, Marián ; Juríček,, Jozef (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with the security portfolio optimization. For this process will be created software, which outputs should help the investor to decide. The program will be able to choose specific investor portfolio designed according to the recommended investment period and the corresponding risk. Further feature is the possibility of creating their own portfolio according to specific requests.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.

Viz též: podobná jména autorů
4 Seifert, Marián
3 Seifert, Matěj
1 Seifert, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.